معاون استاندار تهران: فرمانداران تا انتخابات تغییر نمی‌کنند
معاون استاندار تهران: فرمانداران تا انتخابات تغییر نمی‌کنند

معاون استاندار تهران در خصوص تغییر فرمانداران گفت: در ماه‌هایی که به انتخابات نزدیک می‌شویم تغییری نخواهیم داشت اما در صورتی که در جمع‌بندی‌ها به هر دلیل بنا بر تغییر باشد در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، ناگزیر به تغییر هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، آیین تکریم و معارفه فرماندار ملارد با حضور معاون سیاسی استانداری تهران، اعضای شورای تامین شهرستان‌های اسلامشهر و ملارد، جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مدیران شهرستانی ظهر امروز در سالن مرحوم هراتی ملارد برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات جابر کریمی طی ۲ سال فعالیت، قدردانی و امین اسدی با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ملارد عهده‌دار این مسوولیت شد.

سید عباس جوهری، معاون سیاسی استانداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز تاکید شد همان مسیری که طی ۲ سال برای خدمت‌رسانی به مردم در شهرستان ملارد تدوین شده بود با سرعت و شتاب بیشتری ادامه یابد. 

وی با بیان اینکه همچنین بر مفاد عهدنامه مدیران دولت با محوریت خدمت‌رسانی به مردم بیشتر تاکید شد، ادامه داد: قدردان زحمات فرماندار سابق هستیم و امیدواریم فرماندار جدید در این مسیر با برنامه‌ریزی بهتر فعالیت کند و در انتخاباتی که پیش‌رو داریم اجرای چهار راهبرد مقام معظم رهبری را با حضور حداکثری مردم شاهد باشیم. 

معاون سیاسی استانداری تهران درخصوص تغییر فرمانداران تصریح کرد: این تغییرات طبیعی است و براساس ارزیابی‌های مستمری است که انجام می‌شود و در ماه‌هایی که به انتخابات نزدیک می‌شویم تغییری نخواهیم داشت، اما ارزیابی‌های مستمر شبانه‌روزی انجام می‌شود و در صورتی که در جمع‌بندی‌ها به هر دلیل بنا بر تغییر باشد در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، ناگزیر به تغییر هستیم. 

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]