اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه در شهر شوش را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه در شوش با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید. اگر قصد اجاره یک واحد در خیابان بعثت […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ اگر قصد اجاره یک خانه در شهر شوش را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه در شوش با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد در خیابان بعثت را دارید، یک واحد ۱۲۰ متری ۴ ساله که انباری دارد را با رهن ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۱ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در خیابان فلسطین هستید می‌توانید یک خانه یک خوابه با متراژ ۹۰ متر که انباری،پارکینگ دارد را با رهن کامل ۱۸۵ میلیون تومان کرایه کنید.

اگر واحدی در مدرس غربی مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۷۵ متری است و یک خوابه و پارکینگ،انباری دارد با رهن ۲۵۰ میلیون و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی در مدرس غربی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در زیباشهر با متراژ ۸۰ متر در حالی که ۲ سال از ساخت آن گذشته باشد را با رهن کامل ۲۸۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در شهرک دانیال به دنبال خانه هستید باز یک واحد دو خوابه با متراژ ۸۵ متر که انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۱۶۰ میلیون و اجاره ۷۰۰ هزار تومانی در شهرک دانیال کرایه کنید.

اگر به دنبال خانه دو خوابه هستید، باز یک واحد در دیالمه با متراژ ۹۰ متر نوساز را با رهن ۲۰۰ میلیون و اجاره ۱میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در دیالمه برای اجاره قیمت گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در شوش به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه در شوش
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
 بعثت ۱۲۰ ۲خوابه،انباری ۱۳۹۸ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ 
 فلسطین ۹۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۱۸۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
مدرس غربی ۷۵ ۱خوابه،انباری،پارکینگ ۱۴۰۲ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ 
زیباشهر ۸۰ ۲خوابه،انباری ۱۴۰۰ ۲۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
شهرک دانیال ۸۵ ۲خوابه،انباری،پارکینگ ۱۳۹۰ ۱۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۷۰۰٬۰۰۰ 
دیالمه ۹۰ ۱خوابه ۱۴۰۲ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰   ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ 
وحدت ۱۲۰ ۲خوابه ۱۳۹۵ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
مطهری ۱۴۰ ۲خوابه،انباری ۱۴۰۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شوش برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]