تونل دوم راه کربلا اواخر هفته جاری زیر بار ترافیک می رود
تونل دوم راه کربلا اواخر هفته جاری زیر بار ترافیک می رود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تونل دوم راه کربلا در مسیر ایلام – مهران به طول ۸۴۰ متر تا اواخر هفته جاری تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش بازار، فرشاد دوستی روز شنبه در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه های راهسازی مسیر ایلام – مهران اظهار داشت: طول تونل دوم راه کربلا ۸۴۰ متر است که عملیات لاینینگ این تونل به اتمام رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات روسازی داخل تونل و راه‌های طرفین آن در مجموع به طول سه و نیم کیلومتر است.

وی با بیان اینکه تا کنون اعتباری افزون ۱۸۰ میلیارد تومان بر برای تونل دوم هزینه شده است، افزود: تلاش خواهیم کرد تا اواخر هفته جاری این تونل زیر بار ترافیک رود.

دوستی تاکید کرد: برای تکمیل تونل دوم راه کربلا اعتباری افزون بر ۲۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص وضعیت تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام – مهران نیز توضیح داد: عملیات تکمیلی این‌ تونل هم طی سه الی چهارماه آینده تکمیل خواهد شد.

دوستی یادآور شد: تاکنون ۷۰ میلیارد تومان برای تونل اول اربعین هزینه شده و تکمیل آن نیاز به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی اضافه کرد: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی این است تا اربعین امسال بیشتر این پروژه ها تکمیل شده مورد بهره برداری قرار گیرد و این مهم در صورت تأمین و تخصیص به موقع اعتبار قابل تحقق است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]