دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 39310
  • 03 نوامبر 2023 - 20:13
  • 130 بازدید
  • ۰ دیدگاه

کنترل نرخ ارز با سرکوب تجارت

کنترل نرخ ارز با سرکوب تجارت
کنترل نرخ ارز با سرکوب تجارت

در این خصوص مرتضی میری، رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی می‌گوید، آنچه مسلم است این بخش‌ها به یکدیگر پیوسته‌اند و نمی‌توان آنها را منفک کرد با این شرایط کل سیاست‌ها باید با نگاه جامعی نوشته شود که این اتفاق نمی‌افتد. رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی معتقد است، در حوزه صادرات آنچه […]

در این خصوص مرتضی میری، رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی می‌گوید، آنچه مسلم است این بخش‌ها به یکدیگر پیوسته‌اند و نمی‌توان آنها را منفک کرد با این شرایط کل سیاست‌ها باید با نگاه جامعی نوشته شود که این اتفاق نمی‌افتد.

رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی معتقد است، در حوزه صادرات آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم سرکوب تجارت خارجی از سوی بانک مرکزی صورت گرفته و این بانک سعی می کند از این مسیر نرخ ارز را کنترل کند.

به گفته میری، این روش نادرست است و در فرآیند تجارت خارجی اخلال ایجاد می‌کند و حکمرانی تجاری کشور را دچار خلل می‌کند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
کاهش قابل توجه فعالیت در پروتکل رونز بیت‌کوین 13 مه 2024

کاهش قابل توجه فعالیت در پروتکل رونز بیت‌کوین

اکوایران: اگرچه رونز همچنان به شکل روزانه صدها هزار دلار کارمزد در بلاک‌چین بیت‌کوین به دست می‌آورد، اما کل کارمزدها تنها در دو مورد در دوازده روز گذشته از مرز ۱ میلیون دلار فراتر رفته است که نشان‌دهنده یک روند نزولی قابل توجه است.

13 مه 2024

نکته‌ای که بازار به بازارساز گفت

قیمت دلار هرات در روز یکشنبه به کاهش خودش ادامه داد و زیر کف حمایت مهم تثبیت شد. با این تثبیت قیمت دلار هرات در زیر مرز حمایت، قیمت دلار در تهران و سلیمانیه هم در معاملات عصر وارد کانال ۵۹ هزار تومان شدند.  با این حال که بازار ارز از ابتدای هفته روند نزول […]

مقصد بعدی قیمت دلار کجاست؟ 13 مه 2024

مقصد بعدی قیمت دلار کجاست؟

در روزی که هم دلار هم بورس حمایت روانی را از دست دادند سکه هم ایست قیمتی داد/ حباب سکه یک گرمی رکورد زد/ قهر زرگران کماکان سوژه بازار است/ کف ۵۹ دلار از دست برود مقصد بعدی کجاست؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.