به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سارا فلاحی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده به نمایندگی از مردم مناطق جنگی و عملیاتی یک گله‌مندی از مجلس و دولت انقلابی دارم. جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم مقابله با نظام سلطه قرار دارد باید از مرزداران […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سارا فلاحی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده به نمایندگی از مردم مناطق جنگی و عملیاتی یک گله‌مندی از مجلس و دولت انقلابی دارم. جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم مقابله با نظام سلطه قرار دارد باید از مرزداران و مدافعان خود تقدیر کند اما به بهانه بار مالی و بی‌عدالتی در پرداخت‌ها مزایای مناطق جنگی حذف شده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه اظهار کرد: زمانی که مردم این مناطق گوشت تن خود را به خمپاره و موشک چسبانده بودند آیا کسی چرتکه می‌انداخت که منابع وجود دارد؟ انتظار می‌رود در این موضوع تجدید نظر شود تا سرمایه اجتماعی بیش از این دچار مشکل نشود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‌رود در حق بازنشستگان نیز اجحاف صورت نگیرد و با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، زخم‌هایی که بی‌برنامگی برنامه هفتم دارد را مرهمی باشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]