سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 39682
  • 05 نوامبر 2023 - 2:11
  • 136 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت بیت‌کوین تا کجا بالا می‌رود؟

قیمت بیت‌کوین تا کجا بالا می‌رود؟
قیمت بیت‌کوین تا کجا بالا می‌رود؟

روند قیمت بیت‌کوین همچنان در محدوده بالاترین قیمت این رمزارز در ۱۸ ماه گذشته قرار دارد، اما قیمت بیت‌کوین تا چه اندازه می‌تواند افزایش پیدا کند؟

به گزارش اکوایران، به نوشته کوین‌تلگراف، به دنبال افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت بیت‌کوین در ماه اکتبر، خوش‌بینی معامله‌گران کریپتو و تحلیل‌گران نسبت به بازار رمزارزها تقویت شده است.

شرکت ماتریکس‌پُرت که در بازار رمزارزها فعالیت دارد، اعلام کرده قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی حدود ۳۰ درصد دیگر بالا برود و قیمت این رمزارز به حدود ۴۵ هزار دلار افزایش پیدا کند.

همچنین شرکت مشهور کریپتو کان که در زمینه تحلیل بازار رمزارزها فعالیت دارد، اعلام کرده شش رقمی شدن قیمت بیت‌کوین حدود دو سال زمان خواهد برد، اما نشانه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت بیت‌کوین تا ۱۳۰ هزار دلار در چرخه کنونی قیمت این رمز ارز وجود دارد. برخی کارشناسان معتقدند بیت‌کوین به طور قطع به رکورد قیمتی ۱ میلیون دلار خواهد رسید، اما زمان آن مشخص نیست. 

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم 

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز شنبه (۱۳ آبان) از ۳۴ هزار و ۶۰۱ دلار تا ۳۴ هزار و ۹۳۳ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، حدود ۳۴ هزار و ۷۷۰ دلار معامله شده است. همچنین تغییر قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز بیش از ۲۳۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۹ میلیارد و ۳۳ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۲ درصد رشد داشته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۸۲۴ تا ۱۸۴۷ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز حدود ۲۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۵ میلیارد و ۲ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از ۳ درصد رشد داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
07 مه 2024

بالا کشیدن حباب سکه

قیمت دلار و سکه در دومین برخورد به کف حمایتی از این نقطه برگشت. بازار ارز و سکه در انتهای هفته گذشته به این سطح حمایتی رسیده بود اما در شکستنش ناکام بود. مجددا در روز یکشنبه قیمت به سمت این مرز حرکت کرد و دوباره نتوانست این مرز را از دست بدهد. قیمت سکه […]

تحولات جدید در روند معاملات بیت‌کوین 07 مه 2024

تحولات جدید در روند معاملات بیت‌کوین

اکوایران: شاخص فاندینگ رِیت بیت‌کوین پس از منفی شدن در پایان هفته گذشته به حالت خنثی‌تر بازگشته و قیمت این ارز دیجیتال تاحدودی با افزایش همراه شده است.

ماتم سهامداران در سالگرد سقوط بزرگ/ سیگنال اونس به صندوق‌های طلا 06 مه 2024

ماتم سهامداران در سالگرد سقوط بزرگ/ سیگنال اونس به صندوق‌های طلا

اکوایران: یکسال قبل در چنین تاریخی بازار سرمایه دفتر معاملات سبز چندماهه را بست و به یکباره فرو ریخت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.