یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 41044
  • 07 نوامبر 2023 - 20:13
  • 126 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ سکه در آستانه ورود به کانال ۲۸ میلیون تومان

قیمت دلار امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ سکه در آستانه ورود به کانال ۲۸ میلیون تومان
قیمت دلار امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ سکه در آستانه ورود به کانال ۲۸ میلیون تومان

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد امروز تا ساعت ۱۳، همچنان در کانال ۵۱ هزار تومان و بدون تغییر محسوس نسبت به روز گذشته در سطح ۵۱ هزار و ۳۰۰ هزار تومان قرار دارد. قیمت سکه امامی نیز با کاهش تقریبا ۲۳۰ هزار تومانی رقم ۲۹ میلیون تومان برای آن اعلام شده است.

قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار  و دیگر ارزها در مرکز مبادله ارز و طلا امروز افزایش ظاهر شده است.

قیمت دلار امروز، ‌‌‌سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۲۶ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۳۵۵ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز به همین ترتیب با افزایش ۱۰۳ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۴ هزار و ۴۴۰ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۶۱ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته افزایش هشت تومانی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۹۶ تومان، ۴۰ هزار و ۴۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۲۳۷ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۱۰ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا، همچنان در کانال ۵۱ هزار تومان قرار دارد و نسبت به روز گذشته تغییر چشمگیری نداشته است.

قیمت دلار در بازار آزاد (تا حوالی ساعت ۱۳) در سطح ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفته است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز روند کاهشی داشته است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز سه‌‌شنبه ۱۶ آبان (تا حوالی ساعت ۱۳) با کاهش ۲۳۰ هزار تومانی نسبت به دیروز در کف سطح ۲۹ میلیون تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۷۰ هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت ربع سکه نیز با کاهش جزیی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
12 مه 2024

علت رشد ارزش ین چه بود؟

بسیاری علت این نوسانات و رشد ارزش ین را محصول مداخله ارزی ژاپن و وقایع اقتصادی آمریکا می‌دانند که علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی به تفصیل درباره آن صحبت می‌کند.     ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ میانگین: ۰]

بازار ارز نوسان سنگین نخواهد داشت؟ / مرز مهم درهم برای دلار 12 مه 2024

بازار ارز نوسان سنگین نخواهد داشت؟ / مرز مهم درهم برای دلار

از منظر فعالان بازار، قیمت دلار فعلا در زمان استراحت به سر می‌برد و بازار ارز نوسان سنگین نخواهد داشت.

چه خبری دلار را در سرازیری انداخت؟ 12 مه 2024

چه خبری دلار را در سرازیری انداخت؟

دلار هرات برای اولین بار در سال جدید به کانال ۵۹ افتاد. سکه و طلا با وجود کاهش در محدوده رنج باقی ماند. طلافروشان سوژه معامله‌گران بودند. صمصامی هم سوژه کانال‌ها شد. اما چه خبری دلار را در سرازیری انداخت؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.