دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 41579
  • 09 نوامبر 2023 - 14:12
  • 112 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سه عدد بتنی در بازار ارز

سه عدد بتنی در بازار ارز
سه عدد بتنی در بازار ارز

اکوایران: به عقیده معامله‌گران سه عدد در بازار تبدیل به سد بتنی در برابر کاهش قیمت‌ها شده‌ که بازارها بیش از دو هفته است که نتوانسته‌اند زیر آن‌ها تثبیت دهند: درهم ۱۴ هزار تومان، دلار ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان و تتر ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان.

به گزارش اکوایران، معامله‌گران معتقدند درحال نزدیک شدن به آتش بس در جنگ غزه هستیم و این موضوع در کنار نبود پول در بازار موجب شل شدن قیمت‌ها شده است. در روز چهارشنبه شاهد بازار کم‌نوسان و رو‌به‌پایین در قیمت دلار بودیم. قیمت دلار هرات در ۵۱ هزار تومان آغاز به کار کرد و با کاهش به مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

در پشت‌خط چهارشنبه قیمت دلار در بازار ارز هرات در ابتدا مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست داد اما نتوانست زیر این سطح تثبیت دهد و با با افزایش در ۵۰ هزار و ۹۲۰ تومان بسته شد. بازار ارز هرات در این هفته هر روز سقف پایین‌تری را به ثبت رسانده که این اتفاق سیگنال کاهش به معامله‌گران می‌دهد.

با این حالی که قیمت دلار کاهشی بود اما درهم برخلاف دلار حرکت کرد. قیمت درهم امارات در کف کانال ۱۴ هزار تومان بازگشایی کرد و با افزایش ۴۰ تومانی کار خود را به پایان رساند. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان برآورد می‌شود. قیمت تتر در معاملات روز چهارشنبه حوالی ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان شروع به کار کرد و سه بار برای از دست دادن محدوده حمایتی ۵۱ هزار و ۴۰۰ تا ۳۰۰ تومان تلاش کرد و در نهایت این اتفاق نیفتاد.

به عقیده معامله‌گران سه عدد در بازار تبدیل به سد بتنی در برابر کاهش قیمت‌ها شده‌اند. قیمت درهم امارات بیش از دو هفته است که نتوانسته که زیر محدوده حمایت ۱۴ هزار تومان برود. قیمت دلار هرات در هم در شکستن مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان ناکام بوده و همچنین قیمت تتر نتوانسته ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان را از دست بدهد.

در مجموع در بازار ارز اکثر معامله‌گران معتقدند بازار شل است و به زودی این مرزها از دست می‌روند. حمایت بعدی درهم ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان، حمایت بعدی دلار ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان و حمایت بعدی تتر حوالی ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. به عقیده تحلیل‌گران فنی اگر قیمت درهم به زیر مرز ۱۴ هزار تومان نرود دلار هرات می‌تواند در هفته آینده با افزایش برای شکستن ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان تلاش کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
عاقبت نرخ نیما چه خواهد شد؟/ کوچکترهای بورس پرطرفدار شدند 05 مه 2024

عاقبت نرخ نیما چه خواهد شد؟/ کوچکترهای بورس پرطرفدار شدند

اکوایران: فشارها بر بانک مرکزی برای افزایش نرخ نیما افزایش یافته است در چنین شرایطی عاقبت نرخ نیما چه خواهد شد ؟

05 مه 2024

زمان شکار در دنیای کریپتوکارنسی‌

در سیزدهمین رویداد هفتگی سکه‌خوانی مانی لب، امیر بیات، مدرس و فعال حوزه رمزارز، به بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ با تمرکز بر ترندهای نوظهور پرداخت. وی در این ارائه، روشی برای شناسایی ترندها، معرفی ابزارها و منابع مورد نیاز، بررسی اکوسیستم‌های مستعد، تحلیل دو پروژه از هر ترند، بررسی تکنیکال و فاندامنتال بهترین […]

هجوم دیوانه‌وار چینی‌ها به سمت طلا؛ آینده فلز زرد تحت تاثیر نفوذ چین 05 مه 2024

هجوم دیوانه‌وار چینی‌ها به سمت طلا؛ آینده فلز زرد تحت تاثیر نفوذ چین

اکوایران: قیمت جهانی طلا در حالی به بالاترین سطح خود رسید که سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان چینی این فلز را با سرعت بی‌سابقه‌ای خریداری می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.