سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 45577
  • 28 نوامبر 2023 - 2:11
  • 102 بازدید
  • ۰ دیدگاه

استقبال سرمایه‌گذاران از صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین

استقبال سرمایه‌گذاران از صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین
استقبال سرمایه‌گذاران از صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین

اکوایران: گزارش‌ها نشان می‌دهد که در ۹ هفته اخیر، استقبال خوبی از محصولات قابل معامله بیت‌کوین شده است.

به گزارش اکوایران، سرمایه‌گذاران در طول هفته منتهی به ۲۴ نوامبر (۳ آذر)، ۳۱۲ میلیون دلار به محصولات قابل معامله بیت‌کوین اختصاص دادند و این رقم از آغاز سال ۲۰۲۳ تا ۲۴ نوامبر در مجموع به حدود ۱/۵ میلیارد دلار رسیده است.

به نوشته کوین‌تلگراف، «محصول قابل معامله» (Exchange-traded fund) یک ابزار مالی است که در بورس اوراق بهادار معامله می‌شود و عملکرد یک دارایی خاص یا گروهی از دارایی‎ها را منعکس می‎کند.

آمار یادشده حاکی از نهمین هفته متوالی ورود جریان خالص سرمایه است که یک روند صعودی در کل بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.

قبل از ۲۵ سپتامبر (۳ مهر)، محصولات قابل معامله بازار کریپتو برای چندین هفته شاهد خروج سرمایه بودند، اما تغییر روند از اواخر سپتامبر منجر به ایجاد جریان ورودی سرمایه به شکل هفتگی و پایدار شد و این روند در هفته منتهی به ۲۴ نوامبر به اوج خود رسید.

محصولات قابل معامله مربوط به کانادا و آلمان ۸۷ درصد از سرمایه‌های ورودی هفتگی را به خود اختصاص دادند، در حالی که جریان ورودی از آمریکا در سطح ۳۰ میلیون دلار باقی مانده است.

این جریان‌های ورودی با دوره‌ای از خوش‌بینی در مورد تأیید بالقوه یک صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای در ایالات متحده همزمان شده است.

صندوق‌های بازار رمزارزها اکنون در مجموع دارایی‌هایی به ارزش ۴۵/۴ میلیارد دلار در اختیار دارند که بالاترین سطح در ۱۸ ماه گذشته محسوب می‌شود.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (۶ آذر) از ۳۶ هزار و ۷۵۱ دلار تا ۳۷ هزار و ۵۶۳ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۳۷ هزار و ۵۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۲۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹/۰۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از ۱ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار دلار تا ۲ هزار و ۷۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۲ هزار دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۴۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۰/۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از ۱ درصد کاهش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
30 آوریل 2024

سبز پوشی صندوق‌های با پشتوانه طلای بورسی/ سیگنال‌های صعودی اونس به صندوق‌های طلا!

اکوایران: بازار سهام دیروز شاهد سبزپوشی واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری پشتوانه طلا بود. این روند صعودی در راستای روند رشدی اونس جهانی است.

بوی برجام به مشام دلار رسید/ تلخ‌کامی سهامداران پایان ندارد 30 آوریل 2024

بوی برجام به مشام دلار رسید/ تلخ‌کامی سهامداران پایان ندارد

اکوایران: بوی برجام به بازار ارز رسید و در سایه مه‌آلود اخبار، طلا و سهام انتخاب صاحبان سرمایه در روز جاری نبود.

سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه 30 آوریل 2024

سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه

اکوایران: شواهد حکایت از آن دارد که قیمت اونس طلا با ریزش ۱۵ دلاری در حدود ۲۳۲۸ دلار معامله می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد سکه‌بازان امروز از سمت بازار طلا شانسی برای صعود ندارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.