پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 46511
  • 02 دسامبر 2023 - 14:12
  • 100 بازدید
  • ۰ دیدگاه

احتمال صعود قیمت سکه با فشار طلا

احتمال صعود قیمت سکه  با فشار طلا
احتمال صعود قیمت سکه  با فشار طلا

به گفته فعالان بازار جهش خیره کننده طلا در روز جاری می‌تواند سکوی پرواز قیمت سکه امامی شود.به عقیده فعالان بازار قیمت سکه امامی در حال حاضر مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از سوی دیگر کف کانال ۲۹ میلیون تومان برای سکه بازان مهم است.

به گزارش اکوایران‌، قیمت سکه امامی در روزهای پایانی هفته قبل وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شد و بر روی پله سوم کانال یاد شده قرار گرفت.

اما روز پنجشنبه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی در سطح ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد. در معاملات پشت خط‌ روز جمعه یک اتفاق مهم مورد توجه سکه‌بازان قرار گرفت. قیمت اونس طلا روز جمعه به دنبال پایان آتش بس و آغاز دوباره جنگ در غزه رشد قابل توجهی را ثبت کرد و تا ۲۰۷۲ دلار بالا رفت.این اتفاق در حالی است که روز پنجشنبه قیمت طلای جهانی در حول و حوش ۲۰۳۶ دلار پایین رفته بود.

به عقیده فعالان بازار جهش خیره‌کننده طلا  در آخر هفته می‌تواند سکوی پرواز امروز قیمت سکه امامی شود.به عقیده فعالان بازار قیمت سکه امامی در حال حاضر مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد  و از سوی دیگر کف کانال ۲۹ میلیون تومان برای سکه بازان مهم است.

علاوه بر این، برخی از تحلیلگران اقتصادی معتقدند که معامله گران سکه در روز جاری به نوسانات نرخ دلار نیز توجه خواهند کرد. قیمت دلار در معاملات نقدی هفته قبل در نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان گرفتار شد و نوسان رفت و برگشتی را تجربه کرد به باور دسته‌ای از معامله گران، دلار در منطقه امن بازارساز نوسان کرده است .این دسته می گفتند اگر در روز شنبه نرخ دلار مانند هفته گذشته نوسان محدودی را ثبت کند؛ احتمال صعود قیمت سکه دشوار است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان 02 مه 2024

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان

اکوایران: سرانجام پس از اعتراض فعالان صنفی طلا و جواهر، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که این افراد به ثبت همزمان صورت‌حساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه‌ها کافی است.

شرط کافی کف‌زنی بازار ارز 02 مه 2024

شرط کافی کف‌زنی بازار ارز

محدوده حمایتی مهم بازار هم حوالی ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که اگر از دست برود می‌تواند به سمت کف قیمت سال ۱۴۰۳ برود. شرط کافی این امر هم از دست رفتن حمایت درهم امارات است.

چشمک‌ فدرال رزرو به‌ سکه‌بازان/ پیش‌بینی قیمت سکه از ۳ جناح 02 مه 2024

چشمک‌ فدرال رزرو به‌ سکه‌بازان/ پیش‌بینی قیمت سکه از ۳ جناح

در حال حاضر برخی از سکه‌بازان با اشاره به نوسانات طلای جهانی امیدوارند که سکه در روز جاری صعودی شود، اما برخی دیگر معتقدند اگر دلار و تتر در روز جاری نزولی شود، این اتفاق می‌تواند اثر طلای جهانی بر روی سکه را تعدیل کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.