یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 51028
  • 23 دسامبر 2023 - 2:11
  • 56 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سبقت بزرگ رمزارز سولانا؛ رشد ارزش «قاتل اتریوم» ادامه دارد

سبقت بزرگ رمزارز سولانا؛ رشد ارزش «قاتل اتریوم» ادامه دارد
سبقت بزرگ رمزارز سولانا؛ رشد ارزش «قاتل اتریوم» ادامه دارد

اکوایران: رمزارز سولانا توانسته از نظر ارزش بازار به رتبه چهارم بازار کریپتو صعود کند.

به گزارش اکوایران، رمزارز سولانا در ۲۴ ساعت گذشته و برای نخستین‌بار در بیش از دو سال اخیر، به رتبه چهارم باارزش‌ترین ارزهای دیجیتال بازار صعود کرد.

به نوشته کوین‌تلگراف، ارزش بازار سولانا در حال حاضر به ۴۱/۹ میلیارد دلار رسیده و از این حیث، جای رمزارز بایننس (BNB) را در رتبه چهارم گرفته است. رمزارز سولانا در حال حاضر حدود ۹۸ دلار قیمت دارد.

تنها یک روز قبل، در ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر)، سولانا از نظر ارزش بازار از رمزارز ایکس‌آرپی پیشی گرفته بود. این در حالیست که سولانا در هفته گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد قیمت داشت و از این حیث، از سایر ارزهای دیجیتال اصلی برتری داشت.

با این حال، علی‌رغم اینکه بسیاری از طرفداران سولانا به آن لقب «قاتل اتریوم» داده‌اند، سولانا راه درازی برای رسیدن به ارزش بازار ۲۶۹ میلیارد دلاری اتریوم در پیش دارد.

آخرین باری که سولانا از نظر ارزش بازار در مکان چهارم قرار داشت به نوامبر ۲۰۲۱ برمی‌گردد که مجموع ارزش بازار آن در بحبوحه روند صعودی بازار کریپتو به ۷۵ میلیارد دلار رسیده بود.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز جمعه (۱ دی) از ۴۳ هزار و ۴۱۹ دلار تا ۴۴ هزار و ۳۹۴ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۴۳ هزار و ۸۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۲۶۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۲/۰۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۵ درصد رشد داشته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۲۳۲ دلار تا ۲ هزار و ۳۴۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۹۰ دلار بیشتر شده است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۶/۵۵ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، حدود ۴ درصد رشد داشته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
چه عواملی فروش بازار ارز را زیاد کرد؟ 28 آوریل 2024

چه عواملی فروش بازار ارز را زیاد کرد؟

بازار شنبه تماما متحد شد و به رنگ قرمز درآمد/ هرات کانال ۶۲ را از دست داد و سکه کانال ۴۲/ در زمانیکه که نرخ‌های غیررسمی به مرز حساس رسید، نرخ‌های رسمی فعلا چراغ خاموش در حال پیشروی هستند/ چه عواملی فروش فروش بازار را زیاد کرد؟

پشت پرده ریزش قیمت سکه در بازار/ سکه دوباره ارزان خواهد شد؟ 28 آوریل 2024

پشت پرده ریزش قیمت سکه در بازار/ سکه دوباره ارزان خواهد شد؟

اکوایران: امروز پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت سکه امامی متفاوت است. تکنیکالیست‌ها می‌گویند قیمت‌ها در نقاط حمایتی مهمی قرار دارند. به عقیده آنها درصورتی‌که دلار و تتر امروز هم نوسان نزولی شوند، این اتفاق می‌تواند بار دیگر جلوی صعود سکه‌بازان را بگیرد. با این‌ حال، اگر بازارساز دست به تزریق نزند، این امر ممکن است قدرت کاهشی‌های بازار سکه را تعدیل کند.

لیست بهترین صرافی های ایرانی در انگلستان 28 آوریل 2024
صرافی کیان | ارائه دهنده خدمات ارزی در انگلستان و کانادا

لیست بهترین صرافی های ایرانی در انگلستان

واقعیت این است که کشور انگلستان، به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در اتحادیه اروپا، همواره مقصد بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت و تفریح بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.