استاندار تهران: تسلط مسؤولان به قوانین و آیین نامه‌های انتخاباتی لازم است
استاندار تهران: تسلط مسؤولان به قوانین و آیین نامه‌های انتخاباتی لازم است

استاندار تهران گفت: تشکیل میزهای بحث سیاسی در شهرستان ها و رجوع به جریان انقلابی و نخبگان مسلط به مسائل اهمیت دارد، چراکه هم وجه تبیینی دارد هم از اهداف انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری در جلسه ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به لزوم تامین آرامش برای برگزاری مطلوب انتخابات اظهار کرد: دشمن‌ تلاش‌های جدیدی را در دستور کار قرار داده تا موج‌سواری کند؛ در این راستا دشمن کنش‌گری در حوزه صنفی را پیگیری می کند همچنین مسائل قومیت‌گرایی را هدف قرار داده‌ و به دنبال برجسته سازی نقاط ضعف است.

وی با تاکید بر توجه به جهاد تبیین گفت: تبیین موثر و چگونگی ارائه مسائل اهمیت دارد که باید در مسیر تبیین تلاش کنیم و پیشنهاد می کنم در سطح شهرستان‌‌ها، تبیین به عنوان وظیفه عام تلقی شده و در حوزه تبیین، برنامه تدوین کنید. 

استاندار تهران عنوان کرد: وحدت عمومی ضروری است، همچنین فرمانداران باید گره گشایی از مشکلات و مسائل مردم در اولویت باشد.

فخاری خطاب به فرمانداران تاکید کرد: فرمانداران حق ندارند در اتاق هایشان بنشینند بلکه باید مسائل مردم را به صورت میدانی رفع کنند و خدمات در هیچ حوزه ای نباید قطع شود، در این زمینه نظارت دقیق باید باشد.

وی با اشاره به لزوم امیدآفرینی در میان مردم به ویژه جوانان افزود: جلسات توجیهی با دانش آموزان و دانشجویان برگزار شود تا انسجام اخلاقی و اجتماعی ایجاد شود. 

استاندار تهران تصریح کرد: چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری برای انتخابات یعنی مشارکت، امنیت، سلامت و صیانت تبیین شود تا ادبیات واحدی ایجاد و این موضوعات در شهرستان ها به برنامه تبدیل شود. 

فخاری با اشاره به لزوم تسلط مسؤولان به قوانین و آیین نامه‌های انتخاباتی گفت: تشکیل میزهای بحث سیاسی در شهرستان ها و رجوع به جریان انقلابی نخبگانی مسلط به مسائل اهمیت دارد، چراکه هم وجه تبیینی دارد هم از اهداف انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند. 

وی عنوان کرد: برای برگزاری مانور انتخاباتی طی ده روز مانده تا انتخابات آماده باشید تا سطح آمادگی ها برآورد و سنجش شود. 

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]