به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شنبه‌شب هزاران نفر از مخالفان کابینه نتانیاهو با برگزار تظاهرات‌های گسترده‌ در تل آویو، قدس اشغالی و برخی مناطق دیگر، خواستار استعفای او شدند. منابع عبری زبان گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست در ۸ شهر و منطقه در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ دست به تظاهرات زده و از کابینه […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شنبه‌شب هزاران نفر از مخالفان کابینه نتانیاهو با برگزار تظاهرات‌های گسترده‌ در تل آویو، قدس اشغالی و برخی مناطق دیگر، خواستار استعفای او شدند.

منابع عبری زبان گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست در ۸ شهر و منطقه در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ دست به تظاهرات زده و از کابینه نتانیاهو خواستند هرچه سریع‎تر قرارداد مبادله اسرا با حماس را به امضا رسانده و اسرای صهیونیست در غزه را آزاد کند.

تظاهرات‌کنندگان در تل آویو خواستار اعمال فشار بر کابینه نتانیاهو جهت تلاش برای آزادی اسرائیلی‌های اسیر در غزه شدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان خواستار اقدام فوری کابینه نتانیاهو برای امضای قرارداد مبادله اسرا با حماس و آزادی اسرای صهیونیست از غزه هستند.

شبکه ۱۳ تلویزیون «اسرائیل» لحظاتی قبل اعلام کرد که نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که ۷۶ درصد «اسرائیلی‌ها» خواهان استعفای نتانیاهو بوده و تنها ۱۸ درصد خواهان بقای او در قدرت هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]