چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 52690
  • 30 دسامبر 2023 - 14:13
  • 46 بازدید
  • ۰ دیدگاه

شرط سکه برای لیدری در بازار ارز و طلا

شرط سکه برای لیدری در بازار ارز و طلا
شرط سکه برای لیدری در بازار ارز و طلا

اکوایران: یکی از دلایل رشد قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دو روز قبل رشد شارپی قیمت طلای جهانی بود. با این حال،قیمت اونس طلا بامداد شنبه تقریبا ۳ دلار افت کرد و بر روی ۲۰۶۲ دلار قرار گرفت.

به گزارش اکوایران، بازار سکه روز پنجشنبه گذشته شاهد صعود قیمت سکه امامی بود. این فلز گران‌بهای داخلی دو روز قبل با ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بسته شد که نسبت به روز چهارشنبه ۱۰۰ هزار تومان بالاتر بود.

همچنین قیمت طلای آبشده با افزایش در معاملات چهارشنبه به مرز مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید. از منظر تکنیکالیست‌ها این مقاومت سقف مثلث ایجاد شده در چارت بوده است.

از سوی دیگر هر اونس طلا روز پنحشنبه تا ۲۰۸۸ دلار بالا رفت که بیشترین قیمت از ۴ دسامبر، زمانی که شمش به اوج خود رسید، بود.با این حال پس از رسیدن به بالاترین سطح بیش از سه هفته گذشته در عصر پنجشنبه کاهش یافت، زیرا افزایش بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا موجب تضعیف انتظارات کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اوایل سال آینده شد.

 یکی از  دلایل رشد قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دو  روز قبل رشد شارپی قیمت طلای جهانی بود. با این حال، قیمت اونس طلا بامداد شنبه تقریبا ۳ دلار افت کرد و بر روی ۲۰۶۲ دلار قرار گرفت. 

شرط سکه برای لیدری در بازار ارز و طلا

به عقیده معامله‌گران، در حال حاضر محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا محدوده ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مقاومت سکه امامی در سقف کانال است.  همچنین در حال حاضر اولین حمایت مهم سکه امامی محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان است که هم سطح حمایت ۲۳ درصدی فیبوناچی است. در صورتی که سکه مقاومت محدوده سقف کانال را بشکند می‌تواند به عنوان لیدر در بازار ارز و طلا عمل کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
30 آوریل 2024

سبز پوشی صندوق‌های با پشتوانه طلای بورسی/ سیگنال‌های صعودی اونس به صندوق‌های طلا!

اکوایران: بازار سهام دیروز شاهد سبزپوشی واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری پشتوانه طلا بود. این روند صعودی در راستای روند رشدی اونس جهانی است.

بوی برجام به مشام دلار رسید/ تلخ‌کامی سهامداران پایان ندارد 30 آوریل 2024

بوی برجام به مشام دلار رسید/ تلخ‌کامی سهامداران پایان ندارد

اکوایران: بوی برجام به بازار ارز رسید و در سایه مه‌آلود اخبار، طلا و سهام انتخاب صاحبان سرمایه در روز جاری نبود.

سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه 30 آوریل 2024

سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه

اکوایران: شواهد حکایت از آن دارد که قیمت اونس طلا با ریزش ۱۵ دلاری در حدود ۲۳۲۸ دلار معامله می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد سکه‌بازان امروز از سمت بازار طلا شانسی برای صعود ندارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.