شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 53455
  • 02 ژانویه 2024 - 14:12
  • 35 بازدید
  • ۰ دیدگاه

صعود سکه در پشت خط

صعود سکه در پشت خط
صعود سکه در پشت خط

اکوایران: در پشت خط دوشنبه شب تقاضا برای خرید سکه تا حدودی زیاد شد و این‌ فلز زرد رنگ تا ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیشروی کرد.

به گزارش اکوایران، قیمت سکه در شروع معاملات نقدی روز دوشنبه با ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رسید اما در ادامه صعودی شد و به ۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید. این قیمت در مقایسه با روز شنبه ۵۰ هزار تومان گران‌تر بود. البته عصر دیروز قیمت سکه امامی ریزش کرد و این فلز گران بها تا ۲۹ میلیون و ۶۰۰  هزار تومان پایین آمد. 

با این حال در پشت‌خط دوشنبه شب تقاضا برای خرید سکه تا حدودی زیاد شد و این‌فلز زرد رنگ تا ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیشروی کرد.

بازار جهانی طلا دیروز به مناسبت اولین روز ژانویه و آغاز سال نوی میلادی تعطیل بود اما شب گذشته این بازار با گپ مثبت بازگشایی شد. قیمت اونس طلا که ۲۰۲۳ را با ۲۰۶۲ دلار به پایان رسانده بود در شروع سال جدید با ۲۰۶۹ دلار فعالیت کاری خود را آغاز کرد. برخی از سکه‌بازان هم‌ معتقدند که رشد قیمت طلا احتمالا قیمت سکه در روز جاری را تحت تاثیر قرار دهد و موجب صعودی شدن‌ سکه امامی خواهد شد.

همچنین در معاملات پشت‌خطی دوشنبه شب قیمت دلار با ۵۰ هزارو ۵۵۰ تومان به فروش رسید. در صورتی که اسکناس آمریکایی از محدوده عقب‌نشینی نکند مسیر رشد سکه هموارتر خواهد شد.

سکه امامی از مرداد ماه که به سقف خود برخورد کرد یک کانال نزولی تشکیل داد که سکه تا کنون در این کانال نوسان کرده است در حال حاضر سکه امامی به سقف کانال نزولی خود نزدیک شده و مقاومت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مقاومت سقف کانال است.

محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز نزدیک‌ترین حمایت سکه امامی است که با حمایت خط تنکانسن همپوشانی دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
چرا دلار سقوط کرد؟/ حباب ربع سکه در کف 27 آوریل 2024

چرا دلار سقوط کرد؟/ حباب ربع سکه در کف

اکوایران: در اردیبهشت‌ماه سال گذشته هم مقامات عالی‌رتبه اقتصادی ایران به عربستان سفر کردند که با شروع رکود بازار ارز سال قبل تقریبا همزمان بوده است.

27 آوریل 2024

کف جدید دلار و سکه در ۱۴۰۳

ریزش سریالی بازار طلا و ارز که از ابتدای هفته گذشته شروع شده به امروز رسید، به طوریکه در روز شنبه شاهد کمترین نرخ در سال ۱۴۰۳ بودیم. قیمت دلار هرات در معاملات شنبه با ریزش دو کانالی به کانال ۶۰ هزار تومان رسید و قیمت سکه و طلای آبشده هم یک کانال از دست […]

سکه روی مرز حساس ایستاد/ پیش‌بینی تحلیلگران برای بازار امروز 27 آوریل 2024

سکه روی مرز حساس ایستاد/ پیش‌بینی تحلیلگران برای بازار امروز

روز پنجشنبه به دنبال کاهش نرخ دلار، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی نزولی شد، اما درشرایط کنونی فعالان بازار مسیر حرکت سکه در روز جاری را چگونه پیش‌بینی کرده‌اند؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.