چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 53580
  • 03 ژانویه 2024 - 2:12
  • 43 بازدید
  • ۰ دیدگاه

دلار در عراق برای ایران فیلتر شد

دلار در عراق برای ایران فیلتر شد
دلار در عراق برای ایران فیلتر شد

طلا و سکه در روز سه‌شنبه وارد کانال جدید شدند. سکه وارد ۳۰ میلیون و طلای آبشده به ۱۱ میلیون رسید. معامله‌گران معتقدند با شروع سال ۲۰۲۴ به اتمام دوره رکود بازارها می‌رسیم. بحث داغ بازار، تجارت با عراق و قوانین جدید ارزی عراق بود. از روز سه‌شنبه عراق ۵ کشور را به‌عنوان مقصد نقل […]

طلا و سکه در روز سه‌شنبه وارد کانال جدید شدند. سکه وارد ۳۰ میلیون و طلای آبشده به ۱۱ میلیون رسید. معامله‌گران معتقدند با شروع سال ۲۰۲۴ به اتمام دوره رکود بازارها می‌رسیم.

بحث داغ بازار، تجارت با عراق و قوانین جدید ارزی عراق بود. از روز سه‌شنبه عراق ۵ کشور را به‌عنوان مقصد نقل و انتقال پول ممنوع کرد که ایران نیز یکی این کشور‌هاست. معامله‌‌گران معتقدند این موضوع بخشی از برنامه آمریکا در برابر ایران است. از منظر معامله‌گران دست ایران از دلارهای عراق قطع می‌شود.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۲ دی ۱۴۰۲ را «کف بازار» ببینید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟ 08 مه 2024

پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟

اکوایران: بررسی تحولات منطقه‌ای و سفر اخیر رافائل گروسی رییس سازمان بین‌المللی انرژی اتمی به ایران نشان می‌دهد که جهت انتظارات در بازار ارز برای کوتاه‌مدت برگشته است.

منطقه حساس در بازار سکه 08 مه 2024

منطقه حساس در بازار سکه

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز ۵۰۰ هزار تومان ریزش کرد. تحلیل‌گران می‌گویند بازار در منطقه حساسی قرار گرفته که برای معامله مناسب نیست. آن‌ها می‌گویند تا تکلیف فاندهای خبری مشخص نشود بازار با نوسان رفت و برگشتی چپ و راست می‌کند.

مرز صعود و نزول دلار 08 مه 2024

مرز صعود و نزول دلار

تحلیلگران فنی معتقدند مرز صعود و نزول قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. اگر نرخ دلار امروز بالای این سطح تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش کند و برعکس.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.