فوری/ خبر مهم آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان آزمون استخدامی
فوری/ خبر مهم آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان آزمون استخدامی

پذیرفته شدگان آزمون آموزش و پرورش برای تشکیل پرونده به اداره کل آموزش و پرورش مراجعه کنند.

به گزارش نبض بازار؛ حسام پور، مدیر دفتر معاون متوسطه اعلام کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای تشکیل پرونده استخدامی، انجام معاینات پزشکی هر چه سریع‌تر به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

حسام پور اظهار کرد: داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در آزمون پذیرفته نشده‌اند و به همین علت نسبت به نتایج خود اعتراض دارند، باید به سامانه ارزیابی تکمیلی مراجعه کنند. مدت زمان اعتراض ۵ روز پس از اعلام نتایج است.

او ادامه داد: دوره مهارت آموزی همزمان با سایر مراحل استخدام توسط دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود.

حسام پور گفت: پذیرفته شدگان باید پنج روز بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون یعنی از امروز به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی به درگاه اطلاع رسانی دو دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

بر اساس گزارش‌ها، بخشی از هزینه برگزاری دوره مهارت آموزی دبیری و هنر آموزی بر عهده داوطلب است و محل آموزش نیز بر اساس دانشگاه دوره تعیین می‌شود.

داشتن اصل و تصویر کارت ملی، شناسنامه و شناسنامه فرزندان، اصل و تصویر مدارک تحصیلی اعم از گواهینامه موقت یا دانشنامه، اصل کارنامه نتایج نهایی آزمون، اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگری، اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای متقاضیان قبول شده لازم است.

 
 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]