این خودرو بالاخره در سامانه یکپارچه فروش آفتابی شد
این خودرو بالاخره در سامانه یکپارچه فروش آفتابی شد

اکو ایران : سیاست گذار خودرویی دور جدید عرضه خودروهای وارداتی را کلید زد.متقاضیان واجد شرایط می توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. این دور از فروش یک سوپرایز برای منقاضیان به همراه دارد.

یه گزارش اکو ایران، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در حالی با عرضه ۱۱ خودرو دور جدید فروش خود را جشن گرفت که در این دور شاهد حضور یک محصول جدید از برند جی ای سی (GAC) بودیم.

شرکت وارد کننده محصولات برند جی ای سی خودروی امکو (Emkoo) را پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش حودرو قرار داد.

پیش تر قرار بود این خودرو در دور قبلی فروش به متقاضبان عرضه شود که بنا به دلایل نامشخص این عرضه صورت نگرفت.

این محصول جی ای سی یک خودروی کراس اوور شهری محسوب می شود که در سال ۲۰۲۲ در بازار چین عزضه شده و توانسته نظر خریدادان چینی را به خود جلب کند.

دلیل این اتفاق را باید در همکاری جی ای سی با تویوتا جست و جو کرد.

محصولات ابن برند ژاپنی در چین توسط این خودروساز مونتاژ می شود بنابراین این ذهنیت در خریداران وجود دارد که نتیجه این همکاری روی کیفیت محصولات این برند چینی نیز اثرگذار خواهد بود.

البته قرار است جی ای سی از مسیر همکاری با تویوتا از تکنولوژی که این خودروساز برای محصولات هیبریدی خود استفاده می کند، بهره ببرد.

پیش تر دو محصول دیگر برند جی ای سی یعنی مدل GS3 و مدل Empow از مسیر سامانه یکپارچه در تیررس متقاضیان واجد شرایط قرار گرفته بود.

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ به روی متقاضیان باز شده و تا پایان روز ۲۵ دی سال جاری (امروز) در دسترس متقاضیان قرار دارد.

محصولاتی از برند چانگان، جیلی، بستیون و ونوسیا در دور جدید فروش سامانه یکپارچه فروش حاضرر هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]