اطلاعات جامع باربری فاطمی و باربری یوسف آباد تهران
اطلاعات جامع باربری فاطمی و باربری یوسف آباد تهران

محله فاطمی در منطقه ۶ شهر تهران واقع شده است و به عنوان یکی از قدیمی ترین محله های شهر تهران شناخته می شود.

به گزارش بازار، محله فاطمی در منطقه ۶ شهر تهران واقع شده است و به عنوان یکی از قدیمی ترین محله های شهر تهران شناخته می شود. این محله همواره یکی از شلوغ ترین قسمت های شهر تهران به حساب می آید و تردد کردن در آن همواره با ترافیک مواجه است. افرادی که در این محله ساکن هستند، جهت دریافت خدمات باربری، همیشه با چالش های زیادی روبه رو می شوند. باربری فاطمی در این محله کلیه خدمات مربوط به اتوبار را با هزینه مناسب و تجهیزات ایده آل ارائه می دهد. در ادامه قصد داریم به لیست باربری های فاطمی اشاره کنیم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

لیست باربری های فاطمی

درحال حاضر، اتوبارهای زیادی در محله فاطمی تهران خدمات مربوط به باربری را ارائه می دهند. این باربری ها با استفاده از وسایل نقلیه مدرن، کارگران مجرب و بسته بندی مناسب به بهترین شکل ممکن خدمات مربوط به باربری را در اختیار مشتریان قرار می دهند. لیست باربری فاطمی به  شرح زیر است:

باربری نور

اتوبار نور با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان در ارائه خدمات شرکت باربری، یکی از بهترین گزینه های ممکن جهت باربری در محله فاطمی تهران است. این باربری با استفاده از ابزار آلات و وسایل نقلیه به روز در سریع ترین زمان ممکن فرایند باربری را به پایان می رساند. کارگران آموزش دیده و روش بسته بندی مدرن از دیگر ویژگی های باربری نور محسوب می شوند. قیمت باربری فاطمی در اتوبار نور، مطابق با قیمت تصویب شده در صنف است.

شماره تماس: ۲۲۰۵۱۲۰۶ – ۰۲۱ | ۸۸۸۷۴١۱۸ – ۰۲۱ | ۴۴۲۴۷۵۰۵ – ۰۲۱ | ۰۹۱۲۶۱۵۱۹۵۲

آدرس: تهران، شیخ بهایی، برج آفتاب، طبقه ۸، واحد ۸۲

وب سایت: www.barnoor.com

اتوبار سریع بار

اتوبار سریع بار به عنوان یک شرکت باربری قدیمی و معتبر در شهر تهران شناخته می شود. این باربری با سابقه بیش از ۲۰ سال ارائه خدمات اتوبار، یکی از بهترین باربری های فاطمی محسوب می شود. اتوبار سریع بار با کادر مجرب و استفاده از کامیونت های مسقف، یکی از بهترین گزینه ها در جابجایی اثاثیه منزل است.

شماره تماس: ۴۴۴۴۹۶۴۴ | ۸۸۵۸۵۰۰۱ | ۲۲۲۲۱۶۶۶

آدرس: میدان فاطمی، خیابان گمنام، کوچه هفتم، پ ۲۱ واحد ۷

وب سایت: www.saribariran.com           

باربری تهران

اتوبار تهران با با سابقه بیش از ۱۵ سال خدمت در زمینه باربری، خدمات باربری فاطمی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه می دهد. این باربری با عنوان یکی از بهترین باربری های منطقه فاطمی شناخته می شود. از ویژگی های مثبت این باربری می توان به تمرکز ویژه آن ها برروی خدمات بیمه اشاره کرد. باربری تهران به عنوان یکی از شرکت های پایبند به بیمه شناخته می شود و همواره اهمیت زیادی برای سلامت بار و کارگران خود قائل است.

شماره تماس: ۸۸۶۲۶۱۵۸

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – برج نیکان

وب سایت: www.barbarie-tehran.com

اطلاعات جامع باربری فاطمی و باربری یوسف آباد تهران

باربری فاطمی

باربری فاطمی یکی از بهترین و اقتصادی ترین اتوبارهای محله فاطمی تهران محسوب می شود. این باربری با استفاده از کارگران آموزش دیده و کامیونت های مدرن آماده خدمت رسانی به کل سطح شهر است. از مهم ترین ویژگی های باربری فاطمی می توان به دقت، امنیت بالا، بیمه حمل و نقل، کارگران مجرب و آموزش دیده اشاره کرد.

شماره تماس: ۱۷۱۰

آدرس: تهران، اتوبان کردستان، خ ۲۷، بیست متری اول، پلاک ۱۲

وب سایت: www.barbarifatemi.com

باربری یوسف آباد؛ لیست باربری های یوسف آباد

محله یوسف آباد تهران در منطقه ۶ شهرداری واقع شده و به عنوان یکی از قدیمی ترین محله های تهران، بسیار شلوغ است. زمین های این محله در دوره شاهنشاهی به کارمندان دولت فروخته شد. یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای موجود در محله یوسف آباد، خدمات باربری است. باربری یوسف آباد به دلیل بافت قدیمی و نقشه کشی نامناسب کمی دشوار است. از این رو بسیاری از باربری های سطح شهر برای ارائه خدمات به این منطقه قیمت های بیشتری را اعلام می کنند. در ادامه قصد داریم به لیست باربری های یوسف آباد بپردازیم که خدمات ایده آلی ارائه می دهند و قیمت آن ها مطابق با قیمت تصویب شده از سوی صنف است.

باربری نور

اتوبار نور با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان در ارائه خدمات باربری، یکی از بهترین گزینه های ممکن جهت باربری در محله یوسف آباد تهران است. این باربری با استفاده از ابزار آلات و وسایل نقلیه به روز در سریع ترین زمان ممکن فرایند باربری را به پایان می رساند. کارگران آموزش دیده و روش بسته بندی مدرن از دیگر ویژگی های باربری نور محسوب می شوند. قیمت باربری یوسف آباد در اتوبار نور، مطابق با قیمت تصویب شده در صنف است.

شماره تماس: ۲۲۰۵۱۲۰۶ – ۰۲۱ | ۸۸۸۷۴١۱۸ – ۰۲۱ | ۴۴۲۴۷۵۰۵ – ۰۲۱ | ۰۹۱۲۶۱۵۱۹۵۲

آدرس: تهران، شیخ بهایی، برج آفتاب، طبقه ۸، واحد ۸۲

وب سایت: www.barnoor.com

اتوبار گلها

باربری گلها به عنوان یکی از بهترین باربری های یوسف آباد شناخته می شود و با سابقه درخشان در حوزه باربری، می تواند انتخاب مناسبی جهت انتقال بار باشد. اتوبار گلها با کادر مجرب و آموزش دیده، قیمت مناسب، بسته بندی محکم و استفاده از بیمه حمل و نقل به یکی از مطمئن ترین اتوبارهای استان تهران تبدیل شده است. استفاده از خدمات این باربری به عنوان باربری یوسف اباد می تواند گزینه ایده آلی برای ساکنین منطقه ۶ شهرداری تهران محسوب شود.

شماره تماس: ۳۷۵۵۳ – ۰۲۱

وب سایت: www.golha-bar.com

اطلاعات جامع باربری فاطمی و باربری یوسف آباد تهران

باربری یوسف آباد تهران

باربری و اتوبار یوسف آباد در منطقه یوسف اباد تهران در سال ۱۳۸۰ کار خود را با اهداف بزرگ آغاز کرد و با به خدمت گرفتن افراد متخصص و وظیفه شناس به همراه جدیدترین ماشین های حمل بار نظیر کامیون، کامیونت، نیسان و وانت بار سعی کرده است که تمام نقاط تهران را پوشش دهد؛ یعنی خدمات باربری یوسف آباد منحصر به یک منطقه نمی باشد. توجه داشته باشید که اتوبار یوسف اباد تهران، به عنوان یکی از بهترین اتوبارها در لیست باربری های یوسف آباد شناخته می شود.

شماره تماس: ۸۸۶۰۰۲۹۴

آدرس: تهران – شیخ بهایی جنوبی – بلوار علیخانی – برج دماوند – پلاک ۸

وب سایت: www.yusefabadbar.com

باربری کردستان

باربری کردستان متخصص در زمینه حمل بار و بسته بندی در پایتخت است که با مجوز رسمی از اتحادیه باربری های تهران به صورت ۲۴ ساعته (حتی در تعطیلات) خدمات حمل اثاثیه منزل و حمل بار را با وانت، نیسان، کامیونت و کامیون های مسقف انجام می دهد و دارای سالن مخصوص نگه داری لوازم در صورت نیاز شما می باشد. این باربری با توجه به ویژگی های متعدد می تواند گزینه مناسبی در لیست باربری های یوسف آباد باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]