شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 54079
  • 05 ژانویه 2024 - 14:12
  • 32 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار داغ شایعات رمزارزها/ جمعه سرنوشت‌ساز بیت‌کوین فرا رسید؟

بازار داغ شایعات رمزارزها/ جمعه سرنوشت‌ساز بیت‌کوین فرا رسید؟
بازار داغ شایعات رمزارزها/ جمعه سرنوشت‌ساز بیت‌کوین فرا رسید؟

گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه کمیسیون اوراق بهادار آمریکا قرار است روز جمعه یک صندوق قابل معامله بیت کوین بیت کوین (ETF) را تایید کند، در رسانه‌های اجتماعی به اوج خود رسیده است.

به گزارش اکوایران، توئیتی از مدیر بخش حقوقی گر‌ی‌اسکیل مبنی بر اینکه او « برخی از فرم‌ها را پر می‌کرد»، به‌علاوه توئیتی که به‌طور گسترده از سوی یک خبرنگار به اشتراک گذاشته شد، این گمانه‌زنی را تقویت کرد که ممکن است ظرف روز آینده اولین ETF بیت‌کوین توسط SEC تأیید شود.

با این حال، بسیاری از تحلیلگران هنوز انتظار دارند که تأییدیه‌های احتمالی در هفته آینده ارائه شود.

ژاکلین ملینک، خبرنگار TechCrunch در پستی در ۴ ژانویه در X (توئیتر سابق)،  با اشاره به منابع»بسیار نزدیک به موضوع»  نوشت که چندین ETF تایید خواهند شد اما تاییدیه آنها احتمالا «جمعه» نخواهد بود.

برخی دیگر علاقه خاصی به توئیتی مرموز از مدیر ارشد حقوقی Grayscale نشان داده‌اند که می‌گوید «همین حالا برخی از فرم‌ها را پر می‌کرده است» – که از زمان ارسال آن ۱٫۹ میلیون بازدید و ۶۷۰۰ لایک به دست آورده است.

در همین حال، هشتگ BTCETF # و عبارت «ETFs بیت‌کوین» در حال حاضر در توییتر به ترند تبدیل شده و این در حالی است که بعد از سقوط شدید بیت‌کوین در سوم ژانویه، قیمت این رمز ارز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد رشد داشته است.

با این حال، جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ، بسیاری از گمانه زنی ها در مورد تایید ۵ ژانویه را سر و صدا توصیف کرد و گفت که او همچنان انتظار دارد که تایید بین ۸ و ۱۰ ژانویه برسد.

همچنین جو کارلاسار، وکیل دادگستری ، خاطرنشان کرد که دوره نظرات عمومی برای چندین برنامه ETF تا نیمه شب ۵ ژانویه بسته نمی شود. به نظر او، “بسیار بعید” است که تاییدیه قبل از شروع هفته آینده به دست آید.  

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ ETF توضیح داد که SEC در حال حاضر نظرات نهایی را ارائه می دهد و صادرکنندگان پس از آن فرم های نهایی ۱۹b-4 و S-1 خود را ارسال خواهند کرد.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سکه روی مرز حساس ایستاد/ پیش‌بینی تحلیلگران برای بازار امروز 27 آوریل 2024

سکه روی مرز حساس ایستاد/ پیش‌بینی تحلیلگران برای بازار امروز

روز پنجشنبه به دنبال کاهش نرخ دلار، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی نزولی شد، اما درشرایط کنونی فعالان بازار مسیر حرکت سکه در روز جاری را چگونه پیش‌بینی کرده‌اند؟

نمودار روز: حراج شمش طلا با چه دلاری؟ 27 آوریل 2024

نمودار روز: حراج شمش طلا با چه دلاری؟

اکوایران: طی بیست مرحله حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیش از ۲/۷ تن شمش طلا معامله شد که نرخ دلار محاسبه شده از قیمت شمش‌های طلا مبادله شده در مرکز مبادله اختلاف ۷ تا ۱۵ درصدی با قیمت روز دلار در بازار آزاد داشت.

درآمدزایی ۱۳۵ میلیون دلاری بیت‌کوین رونز از کارمزد بعد از هاوینگ 27 آوریل 2024

درآمدزایی ۱۳۵ میلیون دلاری بیت‌کوین رونز از کارمزد بعد از هاوینگ

نزدیک یک هفته از رویداد هاوینگ بیت‌کوین می‌گذرد و بیت‌کوین رونز توانسته بازار توکن‌ها رو تحت تاثیر قرار دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.