ترک تشریفات در زمینه خرید پساب از وزارت نیرو ضرورت دارد
ترک تشریفات در زمینه خرید پساب از وزارت نیرو ضرورت دارد

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ترک تشریفات در زمینه خرید پساب از وزارت نیرو برای استفاده صنایع یکی از مهمترین درخواست های ما در استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا باقری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با مسئولان شهرک های صنعتی به میزبانی دفتر وی ضمن اشاره به کم آبی در استان بیان کرد: خواستار ترک تشریفات در زمینه خرید پساب از وزارت نیرو و اتخاذ قوانین براساس شرایط آبی استان‌ هستیم.

وی با بیان اینکه بهره‌وری آب به ازای یک لیتر بر ثانیه حدود ۶۵ شغل است، افزود: استفاده از پساب رهگشا کمبود آب واحدهای صنعتی است اما متاسفانه قوانین وزارت نیرو در مزایده‌های خرید پساب برای دستگاه دولتی نظیر شرکت شهرک‌های صنعتی پیچیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان همچنین با بیان اینکه تخصیص کم منابع آب به صنایع سبب مشکلاتی در شهرک صنعتی گرمسار شده است، بیان داشت: برنامه آتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایجاد واحدهای کارگاهی در نواحی صنعتی به ویژه در مناطق کم برخوردار است.

باقری با بیان اینکه توسعه صنعتی در استان به سمت توازن پیش می‌رود، ادامه داد: در سال اخیر، بیش از ۱۵۰ هکتار در شهرستان‌های شرقی استان واگذاری زمین انجام شد لیکن سرمایه گذاری در غرب استان سمنان به‌علت هم‌جواری با پایتخت همواره وجود داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]