۱۲۷ واحد صنعتی در زنجان راه اندازی شد
۱۲۷ واحد صنعتی در زنجان راه اندازی شد

زنجان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه طی هفت ماهه امسال ۱۲۷ واحد صنعتی در استان راه اندازی شده است،گفت: شاهد رشد ۸۴ درصدی راه اندازی واحدهای صنعتی هستیم.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی اظهار کرد: در هفت ماهه امسال ۱۲۷ واحد صنعتی در استان راه اندازی شده است و با توجه به اینکه این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۶۹ واحد بوده است، شاهد رشد ۸۴ درصدی راه اندازی واحدهای صنعتی در استان بودیم.

وی افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحدها بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد ریال می باشد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال بوده است و حاکی از رشد ۶۶۸ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: با آغاز به کار این واحدهای صنعتی در استان، زمینه اشتغال چهار هزار و ۸۳۰ نفر در سال جاری فراهم گردیده است که نسبت به میزان مشابه سال گذشته ۴۰۸ درصد رشد داشته است.

گلشنی فرد عنوان کرد: هم اکنون در استان یک هزار و ۲۷۴ واحد صنعتی در حال فعالیت است و ۴۹ هزار و ۸۰۷ نفر در این واحد ها مشغول به کار هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]