۵ دلیل قانع‌کننده برای استفاده از تلویزیون شهری در کسب‌وکار شما
۵ دلیل قانع‌کننده برای استفاده از تلویزیون شهری در کسب‌وکار شما
خلاقیت و نوآوری تضمین کننده موفقیت کسب و کار شما است. برای کسب موفقیت شغلی در بین رقبا، ایده‌های خلاقانه و جدید به کار می‌آیند.

 برند‌های قدیمی و نام آشنا نیز به این نتیجه رسیده اند که برای حیات خود نیاز به تبلیغات دارند. تبلیغات یک بخش جدا نشدنی از کسب و کار‌ها در دنیای امروزی به حساب می‌آید. روش‌های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از تلویزیون‌های شهری است.

تلویزیون شهری چیست؟

محبوبیت تلویزیون به عنوان ابزاری برای سرگرمی در خانه باعث شد که از در موقعیت‌های دیگر نیز استفاده شود. حتما در گوشه و کنار شهر، تلویزیون‌های عظیم الثه را دیده اید که توجه افراد را حتی از چندین متر دورتر به خود جلب می‌کنند. این نمایشگر‌ها تلویزیون شهری تبلیغاتی نام دارند و امروزه بار اصلی تبلیغات در فضای بیرون را به دوش می‌کشند.

فناوری‌های جدید استفاده شده در ساخت این صفحات نمایش، پیر و جوان را مجذوب خود می‌کند. به طور معمول تلویزیون‌های شهری در مناطق شلوغ و پر تردد شهر نصب می‌شوند. ساختار این نمایشگر‌ها به گونه‌ای است که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی نیز مقاومت کافی را از خود نشان می‌دهند.

مزایای استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات

تبلیغات دریایی وسیع است و با روش‌های مختلفی می‌توان یک کسب و کار را تبلیغ کرد. از رایج‌ترین روش‌های تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراکت و بروشور تبلیغاتی
  • تبلیغات در تلویزیون
  • تبلیغ در فضای مجازی
  • پیج اینستاگرامی
  • تبلیغ در سطح شهر با تلویزیون شهری
  • نصب بنر تبلیغاتی چاپی

با وجود روش‌های مختلف برای تبلیغات و بازاریابی چرا باید تبلیغ با تلویزیون شهری را انتخاب کرد؟ تلویزیون شهری چه مزایای در مقایسه با روش‌های دیگر دارد؟ دلیل محبوبیت و فراگیری نمایشگر‌های دیجیتال چیست؟ برای پاسخ به این سوالات به ۵ مورد زیر دقت کنید:

تابلو شهری

هزینه کم تبلیغ و ماندگاری برای چندین سال

تبلیغات بخش مهمی از موفقیت یک کسب و کار را شکل می‌دهد. شناسایی برند به مخاطب و آگاهی دادن به مشتریان به وسیله تبلیغات صورت می‌گیرد. با افزایش تعداد جمعیت، روز به روز رقابت کردن در حوزه‌های مختلف کاری نیز دشوارتر می‌شود. بازاریابی مناسب در چنین شرایطی می‌تواند کسب و کار شما را از سایرین متمایز کند. تبلیغ در تلویزیون شهری روشی با هزینه پایین است. شاید در ابتدای کار خرید این نمایشگر به سرمایه زیادی نیاز داشته باشد. در واقع شما در این روش تنها یک بار در ابتدا برای تبلیغات هزینه پرداخت می‌کنید. کیفیت خوب قطعات سازنده تلویزیون شهری باعث می‌شود که تا سالیان سال کارایی داشته باشد.

بازدهی تبلیغاتی بالا

هدف از تبلیغات شناسایی برند به مخاطبان است. در چنین شرایطی خلاقیت داشتن باعث می‌شود که تبلیغات در ذهن مخاطب رخنه کند. تبلیغات حتی می‌تواند یک برند نام آشنا را در مقابل کسب و کاری نوپا از پای دربیاورد. تلویزیون شهری با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد می‌تواند اسم برند شما را در ذهن مخاطب حک کند. نصب این نمایشگر‌ها در مکان‌های پر تردد سطح شهر باعث می‌شود که ده‌ها مخاطب به طور همزمان مخاطب محتوای تبلیغاتی باشند. بر اساس آمار ثبت شده، اکثر مخاطبان بیلبورد‌های دیجیتال در سطح شهر، قشر پردرآمد جامعه هستند. شما با این روش تبلیغاتی به مشتریانی با قدرت خرید بالا دست پیدا می‌کنید.

کسب همزمان در آمد؛ بازگشت سرمایه در کوتاه مدت

یکی دیگر از مزایای تلویزیون شهری در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی، بازگشت سرمایه در کوتاه مدت است. شما با سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات، در عرض چند ماه شاهد افزایش آمار فروش در کسب و کار خود خواهید بود. استفاده از تلویزیون شهری به دلیل بازدهی بالای تبلیغاتی که دارد؛ هزینه صرف شده برای تبلیغات در عرض چند ماه بر می‌گردد.

اجاره دادن تلویزیون شهری نیز از روش‌هایی است که همزمان با تبلیغ، برای شما باعث کسب در آمد می‌شود. شما می‌توانید ساعت مشخصی را در طول روز، از برند‌های دیگر نیز تبلیغ قبول کنید. تلویزیون شهری تنها شیوه تبلیغاتی است که از همان روز اول باعث درآمد زایی می‌شود.

به روز رسانی ساده محتوای تبلیغاتی

ارائه اطلاعات به روز باعث می‌شود که اعتماد مخاطب به برند شما بیشتر شود. تغییر دادن محتوای تبلیغاتی باید در فواصل زمانی مشخص صورت گیرد. شما از طریق تریبون تبلیغاتی که در اختیار دارید می‌توانید جدید ترین محصولات و تخفیفات مجموعه خود را به مخاطبان اطلاع دهید. تلویزیون شهری این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با چند کلیک ساده محتوای تبلیغاتی خود را تغییر دهید. برای این کار شما نیازی به صرف هزینه دوباره نیز ندارید.

تبلیغاتی ۴ فصله با امنیت بالا

یکی از چالش‌های اصلی تبلیغات در فضای شهری، محافظت از آن است. بنر‌های چاپی و کاغذی به راحتی در اثر تغییرات آب و هوایی تحت تاثیر قرار می‌گیرند. در برخی مواقع حتی ممکن است برخی از افراد به قصد به این تبلیغات آسیب برسانند. با این کار تمامی هزینه ای که شما برای تبلیغات صرف کرده بودید در عرض یک چشم به هم زدن به باد می‌رود. با انتخاب تلویزیون شهری برای تبلیغات در فضای باز، با خیال راحت می‌توانید از آن مطمئن شوید. این نمایشگرها از سطح امنیتی بالایی برخوردار هستند. تغییرات آب و هوایی در فصول مختلف سال نیز به ساختار تلویزیون‌های شهری آسیب نمی‌رساند.

تلویزیون شهری سه بعدی

خرید تلویزیون شهری با کیفیت، سرمایه گذاری آینده دار برای کسب و کار شما

تلویزیون شهری با کیفیت بالا، شما را تا سالیان سال از پرداخت هزینه برای تبلیغات بی نیاز می‌کند. خرید این نمایشگر، باعث می‌شود تا شما تبلیغاتی ۲۴ ساعته در پر ترددترین نقطه شهر داشته باشید. ویژگی‌های منحصر به فرد این بیلبورد تبلیغاتی باعث می‌شود که هزینه‌های لازم برای خرید تجهیزات جانبی نیز کاهش یابد. دیاکو به عنوان مرجع تخصصی تولید و فروش تلویزیون شهری، نمایشگر‌هایی با کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مجموعه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه محصولات الکترونیکی آغاز کرده است. کنار هم قرار گرفتن دانش و تجربه مختصصان دیاکو باعث شده که امروزه، نمایشگری با کیفیت بالا تولید کنند. شما برای اطلاع از ویژگی نمایشگر‌ها و قیمت به روز هر یک می‌توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید. قبل از خرید نیز کارشناسان دیاکو، به طور رایگان مشاوره‌های تخصصی را در اختیار شما قرار می‌دهند. ارسال رایگان از دیگر مزایای خرید تلویزیون شهری از دیاکو به شمار می‌رود. شما در هر نقطه از کشور که باشید؛ بدون نیاز به مراجعه حضوری، می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

منبع :https://www.diacoled.com/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]