اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ با وجود تمام مزایایی که ساید بای ساید ها دارند، در لیست مزایا و معایب ساید بای ساید، معایبی برای این دستگاه پر طرفدار عنوان شده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم؛ این نکات معمولا از جانب فروشند به دلیل نفع شخصی ذکر نمی شود و […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ با وجود تمام مزایایی که ساید بای ساید ها دارند، در لیست مزایا و معایب ساید بای ساید، معایبی برای این دستگاه پر طرفدار عنوان شده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم؛ این نکات معمولا از جانب فروشند به دلیل نفع شخصی ذکر نمی شود و فروشندگان تنها از مزایای این دستگاه با خریداران صحبت می کنند. بد نیست که به این نکات هم توجه کنید؛

حمل و نقل سخت

یخچال های ساید بای ساید، دو تکه و به هم چسبیده هستند. اگر احتمال جابه جایی شما بسیار است و مستاجر هستید، این مدل از یخچال ها نمی تواند گزینه خوبی برای شما باشد، زیرا با جابه جایی های مکرر باید ریسک های بسیاری را متحمل شوید و مطمئن باشید که با هر بار جابه جایی به قسمتی از دستگاه صدمه ای وارد می شود. در لیست مزایا و معایب ساید بای ساید این نکته مهمترین نکته به عنوان معایب دستگاه است.

نبود فضای مناسب ساید در آشپزخانه

توجه به فضای داخلی منزل نیز در خرید ساید بای ساید ها بسیار مهم است. گاهی این مدل از یخچال ها حتی در کوچکترین سایز هم در آشپزخانه جا نمی شود یا اگر هم شود، جلوی برخی از کابینت ها را می گیرد. در هر صورت در لیست مزایا و معایب ساید بای ساید به این نکته نیز اشاره شده است.

نیازمند تعویض فیلتر های تصفیه

مجهز بودن به فیلتر تصفیه آب به همان اندازه که مفید است، به همان اندازه هم هزینه بر است. هر ۶ ماه یکبار باید این فیلترها تعویض شوند. پس هزینه های خرید فیلتر و تعویض آن را باید در گروه هزینه های ثابت این یخچال ها قرار دهید.

ظرفیت نا مناسب

در میان انواع یخچال های ساید بای ساید، مواردی وجود دارد که ظرفیت داخلی آنها کوچک است و معمولا در لیست مزایا و معایب ساید بای ساید مورد بی توجهی قرار می گیرد. توجه کنید که هنگام مهمانی ها یا با افزایش تعداد نفرات خانواده به ظرفیت بیشتری نیازمند خواهید بود.

هزینه بالای تعمیر

اگر ساید بای ساید شما دچار مشکلاتی شود در کنار اینکه هزینه تعمیر بالایی دارد، هر تعمیرکاری نیز نمی تواند از عهده تعمیر آن بر آید.

در بازار لوازم خانگی قیمت یخچال ساید بوش ۲۷ فوتی ۱۴۳ میلیون تومان قیمت خورده است این در حالیست که قیمت یخچال وست پوینت ۲۵ فوتی ۷۷ میلیون تومان تعین شده است.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است قیمت یخچال فریزر در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت انواع یخچال فریزر ساید بای ساید
برند مدل ظرفیت / فوت قیمت / تومان
دوو DS-۳۰۲۰SS ۲۸ ۴۷,۰۰۰,۰۰۰
پاکشوما P۱۹۰S ۱۹ ۳۱,۹۵۴,۰۰۰
بوش KAD۹۰VB۲۰۴ ۲۷

۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰

سام ROSSO ۳/S ۳۲

۸۳,۹۵۰,۰۰۰

اسنوا SN۸-۳۰۳۵GW ۳۵

۷۵,۵۰۰,۰۰۰

وست پوینت WSQ ۵۹۱۶ ۲۵ ۷۷,۰۰۰,۰۰۰
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]