به گزارش اقتصاد آنلاین، گرجستان کشوری که در کنار کوه های قفقاز در اروپای شرقی قرار دارد و با جاذبه های تاریخی و مدرنش به یکی از مقصدهای گردشگری محبوب ایرانی ها تبدیل شده است. از جذابیت های تور ارزان تفلیس در عید نوروز این است که تفلیس و باتومی دو شهر معروف گرجستان هستند […]

به گزارش اقتصاد آنلاین، گرجستان کشوری که در کنار کوه های قفقاز در اروپای شرقی قرار دارد و با جاذبه های تاریخی و مدرنش به یکی از مقصدهای گردشگری محبوب ایرانی ها تبدیل شده است.

از جذابیت های تور ارزان تفلیس در عید نوروز این است که تفلیس و باتومی دو شهر معروف گرجستان هستند که بیشتر گردشگران، این دو شهر را برای سفر انتخاب می کنند،باتومی بعد از تفلیس دومین شهر بزرگ گرجستان است و در سواحل دریای سیاه در جنوب غربی گرجستان قرار دارد.

بودن در  کنار دریا، باتومی را به مقصد مناسب تابستانی برای ساحل دوستان و علاقمندان به تفریحات آبی تبدیل کرده و آب و هوایی مطبوع و مرطوب را برای آن رقم زده است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی، برای ۴ شب  سفر رفت و برگشت هوایی به تفلیس و اقامت در هتلBiltmore قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۲۹,۴۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۵۱,۱۲۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتلHoliday Inn برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۲۰,۲۷۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۳۲,۵۱۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

 لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور تفلیس گرجستان ( ۶ روز / مهر ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
Biltmore ۵ ۲ تخته ۲۹,۴۵۰,۰۰۰
Biltmore ۵ ۱ تخته ۵۱,۱۲۰,۰۰۰
Grand Wyndham Tbilisi ۴ ۲ تخته ۲۷,۹۲۰,۰۰۰
Grand Wyndham Tbilisi ۴ ۱ تخته ۳۸,۳۶۰,۰۰۰
Holiday Inn ۴ ۲ تخته ۲۰,۲۷۰,۰۰۰
Holiday Inn ۴ ۱ تخته ۳۲,۵۱۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]