همچنین در تور مسافرتی قبرس پرسه‌زدن در شهرهای تاریخی و تماشای کلیساهای باشکوه بیزانسی با معماری خیره‌کننده حقیقتا قلب هر بیننده‌ای را به تپش می‌اندازد. ویزا قبرس در واقع مجوز ورود اتباع خارجی به این جزیره است، کشور قبرس یک جزیره بزرگ در آب‌های دریای مدیترانه می‌باشد و با کشورهای ترکیه، مصر، یونان و سوریه […]

همچنین در تور مسافرتی قبرس پرسه‌زدن در شهرهای تاریخی و تماشای کلیساهای باشکوه بیزانسی با معماری خیره‌کننده حقیقتا قلب هر بیننده‌ای را به تپش می‌اندازد.

ویزا قبرس در واقع مجوز ورود اتباع خارجی به این جزیره است، کشور قبرس یک جزیره بزرگ در آب‌های دریای مدیترانه می‌باشد و با کشورهای ترکیه، مصر، یونان و سوریه همسایه است. سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر خارجی برای تفریح در سواحل بی نظیر و طبیعت بکر قبرس به این جزیره بزرگ سفر می‌کنند. پس از حمله ترکیه به جزیره بزرگ قبرس در سال ۱۹۷۴ بخش شمالی این جزیره به صورت خودجوش اعلام استقلال کرد و این جزیره از آن زمان تا به امروز به دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شده است.

برای ورود به قبرس شمالی و قبرس جنوبی باید حتما ویزا داشته باشید، اما شرایط دریافت ویزا برای سفر به این دو کشور با هم متفاوت است. برای ورود به کشور قبرس شمالی مسافران می‌توانند ویزای فرودگاهی را در فرودگاه ارجان بگیرند، اما برای سفر به قبرس جنوبی باید حتما برای ویزا قبل از سفر اقدام کنید و همچنین باید بدانید که دریافت ویزا در فرودگاه بین المللی ماراکانا قبرس جنوبی امکان پذیر نیست.

جاذبه های گردشگری

برخی از جاذبه‌های محبوب در قبرس شمالی عبارتند از: شهر تاریخی فاماگوستا، شهر باستانی سالامیس، بندر زیبای گیرنه و سواحل زیبای شبه جزیره کارپاس، قلعه سنت هیلاریون، صومعه بلاپایس و مسجد بزرگ لارناکا نیز مکان‌های محبوبی برای بازدید هستند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته درخصوص تور مسافرتی قبرس، برای ۷ روز سفر رفت و برگشت هوایی به قبرس و اقامت در هتلConcorde Luxury Resort قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۱۴۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است

این درحالی است که هتلElexus Hotel & Resort & Spa برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۹۷,۲۰۰,۰۰۰  تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۳۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور قبرس (۶ شب و ۷ روز / شهریور ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر/تومان)
Kaya Palazzo Golf Resort ۵ ۲ تخته ۱۳۱,۰۰۰,۰۰۰
Kaya Palazzo Golf Resort ۵ ۱ تخته ۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
Concorde Luxury Resort ۴ ۲ تخته ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰
Concorde Luxury Resort ۴ ۱ تخته ۱۴۷,۸۰۰,۰۰۰
Elexus Hotel & Resort & Spa ۴ ۲ تخته ۹۷,۲۰۰,۰۰۰
Elexus Hotel & Resort & Spa ۴ ۱ تخته ۱۳۳,۷۰۰,۰۰۰
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]