نحوه شکل گیری، چالش‌ها و همچنین افق پیش روی هرکدام از آنان نیز می‌تواند برای افرادی که از خدمات کسب‌وکارهای اینترنتی استفاده می‌کنند جالب توجه باشد. همچنین به مثابه چراغ راهی باشد برای تازه واردان این عرصه. ما در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی؛ که خود راحامی کسب و کارهای اینترنتی می‌دانیم با همکاری مشترک پابلیکا […]

نحوه شکل گیری، چالش‌ها و همچنین افق پیش روی هرکدام از آنان نیز می‌تواند برای افرادی که از خدمات کسب‌وکارهای اینترنتی استفاده می‌کنند جالب توجه باشد. همچنین به مثابه چراغ راهی باشد برای تازه واردان این عرصه. ما در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی؛ که خود راحامی کسب و کارهای اینترنتی می‌دانیم با همکاری مشترک پابلیکا و انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی بر آن شدیم تا مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها تحت عنوان #داستان_ما  را منتشر کنیم.

پابلیکا؛ حامی کسب و کارهای آنلاین

آژانس ایده‌های خلاقانه‌ پابلیکا از سال ۱۳۹۳ با بهره‌مندی از یک تیم جوان، خلاق و با انگیزه شروع به کار کرد.

نیاز امروز کسب وکارها به انجام فعالیت‌های روابط عمومی در کنار تبلیغات بیش از پیش حس می‌شود. پابلیکا در این زمینه مدرن‌ترین و کارآمدترین راهکارهای روابط عمومی را در اختیار مخاطبین خود قرارمی‌دهد. مخاطبین ما می‌توانند با توجه بع این راهکارها ارتباط موثرتری با مشتریان خود داشته باشند.

به سبب داشتن افتخار همکاری مشترک پابلیکا با کسب وکارهای معتبری از جمله آهن آنلاین، دیجی کالا، بازار، فلایتیو، مستر بلیط و دیگر کسب وکارهای مطرح اینترنتی توانسته است تا توانایی و حسن نیت خود را ثابت کند و همواره در مسیر کمک به کسب وکارهای انلاین پی‌شرو باشد.

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی

این انجمن با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست‌بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت کسب‌وکارهای فعال می‌پردازد؛ بستری حمایت‌گر و پویا جهت رشد شرکت‌های نوپا (استارت آپ‌ها) دارد، چرا که بر این امر واقف است رشد اقتصادی کشور عزیزمان و اشتغال فرزندانمان در گرو رشد روز افزون این عرصه نهفته است.

انجمن می‌کوشد تا با همراهی اعضای خود حامی مصرف‌کنندگان باشد تا بدین ترتیب فرهنگ نوینی که این زیست‌بوم (اکوسیستم) فراهم‌آورده‌است را در راستای خدمت به مردم سرزمینمان ایران استفاده نماید، چرا که براستی ایشان شایسته بهترین‌ها هستند.

#داستان_ما؛ راه پر پیچ و خم کسب‌وکارهای آنلاین

پابلیکا در مسیر رشد و توسعه و خود همواره با چالش‌ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. چالش‌هایی که گاهی تا خاموشی پلتفرم پیش روی کرده اند. همین خاموشی باعث دمیدن روحی جدید و انگیزه‌های قوی‌تر از قبل به پابلیکا شده و رشد و نمو مجموعه را به دنبال خود داشته است.

همکاری مشترک پابلیکا با انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی

#داستان_ما مسئولیت اجتماعی ما در برابر همکارانمان در کسب‌وکارهای اینترنتی است. کسب و کارها باید چالش‌های احتمالی در این مسیر را بشناسند. و هنگام رویارویی با آنان بهترین تصمیمات را بگیرند و موثرترین راهکار هارا به اجرا درآورند. ما سعی داریم که با انجام مصاحبه با صاحبین کسب‌وکارها به انتقال تجربیات آنان به دیگران کمک کنیم و درکنار رشد خود حامی دیگر کسب‌وکارها باشیم. این برنامه با همکاری مشترک پابلیکا و انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی در حال اجرایی شدن است. تمامی کسب‌وکارهای فعال در انجمن می‌توانند بخشی از #داستان_ما باشند.

امید است که با انجام و انتشار این مصاحبه‌ها گامی موثر در راستای شناخته شدن کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین انتقال تجربیات آنان به نوسفران این مسیر داشته باشیم. هدف ما رقم زدن داستان زیباتریست در کنار هم.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]