اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال گروه پارس مینو با نماد غپینو نسبت به افزایش نرخ  توامان مواد اولیه و محصولات خود شفاف سازی کرده است این شرکت اعلام کرده است که نرخ مواد اولیه همچون آرد و شکر برای این شرکت افزایش داشته است که این دو مواد ۲۹ درصد […]

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال گروه پارس مینو با نماد غپینو نسبت به افزایش نرخ  توامان مواد اولیه و محصولات خود شفاف سازی کرده است

این شرکت اعلام کرده است که نرخ مواد اولیه همچون آرد و شکر برای این شرکت افزایش داشته است که این دو مواد ۲۹ درصد کل بهای تمام شده شرکت را شامل می‌شوند.

همچنین غپینو نسبت به افزایش نرخ محصولات گروه بیستکویت، شکلات و ویفر خود پرده‌برداری کرده است که فروش این محصولات نیز ۴۸ درصد کل فروش شرکت را در سال مالی گذشته شامل می‌شدند.

کدال نگر ۲۵مهر

خاور

فروش۸۰۰کامیون آرناپلاس به سازمان شهرداری  و دهیاریها :

قیمت هردستگاه معادل ۱۳٫۴۷۷٫۹۶۷٫۶۱۸ ریال و قیمت کل ۸۰۰ دستگاه معادل ۱۰٫۷۸۲٫۳۷۴٫۰۹۴٫۴۰۰ ریال بدون احتساب ۹% مالیات بر ارزش افزوده می باشد.(موضوع قرارداد و بالتبع آن مبلغ قرارداد تا ۲۵ درصد با توافق طرفین قابل افزایش یا کاهش است) – زمان تحویل : یک دستگاه به عنوان نمونه یک هفته بعد از ابلاغ قرارداد – ۴۰۰ دستگاه یک ماه پس از تائید نمونه – ۳۹۹ دستگاه ۲ ماه پس از تائید نمونه..

فافزا

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات :

نوع محصول : دولومیت کلسینه تولید داخلی شرکت

نرخ قبلی : ۴,۵۰۰ ریال

نرخ جدید : ۶,۰۸۵ ریال

نسبت فروش محصول به کل در آمد سال گذشته : ۴۱ درصد
براساس مصوبه دریافتی نرخ فروش دولومیت کلسینه تولید داخلی شرکت در ۲ ماهه اول سال به نرخ ۵۴۱۶ وباقی سال به نرخ ۶۰۸۵ ریال به ازائ هرکیلو تعیین گردید.

کباده

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات :

نوع محصول : spv1. sp100. spf.SPWZ. SPWX

نرخ قبلی : ۴۲,۲۰۰,۰۰۰ ریال

نرخ جدید : ۴۹,۲۰۰,۰۰۰ ریال

نسبت فروش محصول به کل در آمد سال گذشته : ۳۰ درصد

باتوجه به افزایش هزینه های تولیدوباطله برداری وحقوق ودستمزد کارکنان ، و حقوق دولتی هیئت مدیره تصمیم به افزایش نرخ فروش محصولات نمود.

غپینو

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات :

نوع محصول : محصولات گروه بیسکویت، شکلات،ویفر

نرخ قبلی : ۱,۱۶۲,۵۰۰ریال

نرخ جدید : ۱,۳۶۹,۳۷۵ریال

نسبت فروش محصول به کل در آمد سال گذشته : ۴۸ درصد         

خپارس

 تعیین قیمت فروش درب کارخانه زوتی ZOTYE T300 DL5 :

  بر اساس مصوبه جلسه ششصد و ده مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ (منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۴) شورای رقابت به استناد ماده ۳-۱ دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری مصوب جلسه ۵۴۳ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱، پس از بررسی پیشنهاد کارگروه خودرو ، قیمت فروش محاسبه شده خودروی زوتی ZOTYE T300 DL5 وارداتی شرکت پارس خودرو اعلامی توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را با اکثریت آرا حاضرین به مبلغ ۸،۲۶۵،۰۹۸،۵۳۹ ریال (قیمت فروش محاسباتی درب کارخانه) تصویب نمود .

غپینو

تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ خرید مواد اولیه :

نوع مواد اولیه  : آرد شکر

قیمت قبلی :   ۱۷۵,۰۰۰ ریال

قیمت جدید :  ۲۷۵,۰۰۰ ریال

نسبت بهای تمام شده مواد به کل بهای تمام شده : ۲۹ درصد

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]