به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از بهداشت نیوز، علاوه بر روش‌های پوستی و داروهای تجویزی، افراد ممکن است از برخی از درمان‌های خانگی برای محو کردن لک‌ صورت استفاده کنند.   کرم‌های بدون نسخهکرم‌های پوستی بدون نسخه برای روشن‌کردن پوست به اندازه داروهای تجویزی قوی نیستند، اما ممکن است موثر باشند. از جمله می‌توان به […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از بهداشت نیوز، علاوه بر روش‌های پوستی و داروهای تجویزی، افراد ممکن است از برخی از درمان‌های خانگی برای محو کردن لک‌ صورت استفاده کنند.

  کرم‌های بدون نسخه
کرم‌های پوستی بدون نسخه برای روشن‌کردن پوست به اندازه داروهای تجویزی قوی نیستند، اما ممکن است موثر باشند. از جمله می‌توان به انواع کرم حاوی ویتامین C اشاره کرد.  کرم‌ها و سرم‌هایی که حاوی مواد مختلفی از جمله رتینول یا آلفا هیدروکسی اسید (AHA) هستند نیز می‌توانند لایه برداری پوست را تسریع کرده و باعث رشد پوست جدید شوند. هنگامی که به دنبال کرم روشن‌کننده پوست هستید، همیشه از توصیه‌های متخصص پوست استفاده کنید، زیرا برخی از محصولات ممکن است برای پوست شما مضر باشند.

  درمان‌های طبیعی
برای یافتن بهترین درمان لک صورت، بهره‌مندی از مواد طبیعی توصیه می‌شود. محصولات حاوی مواد طبیعی خاص ممکن است به درمان لکه‌های تیره روی پوست کمک کنند. مطالعات نشان می‌دهد استفاده از عصاره شیرین‌بیان می‌تواند به کاهش لک تیره صورت کمک کند.

  لوازم آرایشی
در مورد درمان لک صورت، اگرچه لوازم آرایشی لکه‌های تیره را روشن نمی‌کند، اما ممکن است آن‌ها را بپوشاند. افراد می‌توانند از کانسیلرهای مبتنی بر آب یا چربی برای کاهش ظاهر لکه‌ها استفاده کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]