اقتصادآنلاین-میترا محمدنژاد؛ از امروز ۲۷مهرماه طرح ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شده است. کلیه متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها بدون نیاز به پیش ثبت نام در سامانه یکپارچه می‌توانند در این طرح مزایده‌ای شرکت کنند. شرایط ثبت نام مزایده ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از مزایده خودروهایی که در خطوط تولید […]

اقتصادآنلاین-میترا محمدنژاد؛ از امروز ۲۷مهرماه طرح ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شده است. کلیه متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها بدون نیاز به پیش ثبت نام در سامانه یکپارچه می‌توانند در این طرح مزایده‌ای شرکت کنند.

شرایط ثبت نام مزایده ایران خودرو مهر ۱۴۰۲

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از مزایده خودروهایی که در خطوط تولید آسیب دیدند یا در بخش لجستیک این شرکت فرسوده شدند خبر داد. متقاضیان برای شرکت در مزایده ایران خودرو با محدودیت شماره ملی روبرو نیستند و می توانند در مزایده محصولات ایران خودرو بدون محدودیت تعداد شرکت کنند. برای ثبت نام مزایده ایران خودرو ۱۴۰۲ باید برای هر خودرو مبلغ یکصد میلیون ریال پرداخت کنید. دقت کنید که این مبلغ تنها به صورت اینترنتی و از کارت بانکی متعلق به متقاضی باید پرداخت شود.

مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار است. برنده مزایده بایستی ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتایج نسبت به واریز کل مبلغ خودرو حداکثر تا مهلت تعیین شده اقدام کند. در غیراین صورت طبق شرایط مزایده سپرده شرکت در مزایده بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گزار وصول و شرکت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. امکان انصراف نیز پس از واریز وجه مابه التفاوت وجود ندارد.

فوری؛ آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی / مزایده اینترنتی و حضوری + لینک سایت مهر ۱۴۰۲

مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار است.

سایت ثبت نام مزایده ایران خودرو ۱۴۰۲

سایت ثبت نام مزایده ایران خودرو به نشانی https://auction.ikco.ir/ در دسترس است. همچنین  قبل از اقدام برای شرکت در مزایده ایران خودرو، تکمیل اطلاعات شخصی در وب سایت esale.ikco.ir الزامی است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.

آدرس مزایده ایران خودرو ۱۴۰۲

آدرس محل بازدید از خودروها و همچنین شرکت در مزایده ایران خودرو به شرح ذیل است. جاده قدیم کرج، سه راهی شهریار، به سمت شهریار، دوربرگردان اول به سمت تهران،بعد از سردخانه استقلال، کوچه اول، داخل کوچه سمت چپ اولین در انبار (انبار بدنه ایساکو).

تاریخ جدید مزایده ایران خودرو

مزایده ایران خودرو از امروز ۲۷مهرماه آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

شماره تلفن‌ مزایده ایران خودرو ۱۴۰۲

شماره تلفن‌های: ۴۴۷۹۶۹۴۸– ۴۴۷۹۶۹۵۶ در تمان زمان برگزاری مزایده ایران خودرو و بعد از آن پاسخگوی مشتریان است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]