اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛‫‬‎ رهن و اجاره آپارتمان در باقرخان تهران مبلغی بین ۲۰۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان برای ودیعه نیاز دارد، برای اجاره هم حدود ۱۲ میلیون تا ۲۳ میلیون تومان باید هزینه در نظر داشته باشید. اگر قصد اجاره یک  واحد در  باقرخان را دارید، یک واحد ۱۱۰ متری که پارکینگ،انباری دارد و ۲۵ […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛‫‬‎ رهن و اجاره آپارتمان در باقرخان تهران مبلغی بین ۲۰۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان برای ودیعه نیاز دارد، برای اجاره هم حدود ۱۲ میلیون تا ۲۳ میلیون تومان باید هزینه در نظر داشته باشید.

اگر قصد اجاره یک  واحد در  باقرخان را دارید، یک واحد ۱۱۰ متری که پارکینگ،انباری دارد و ۲۵ سال از ساخت آن گذشته است را باید ودیعه ۳۳۰ میلیون و اجاره ماهانه ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنید. 

اگر به دنبال واحد دیگری در باقرخان هستید می‌توانید یک خانه ۱۵۰ متری که سه اتاق خواب و انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۲۳ میلیون تومانی در باقرخان کرایه کنید.

همچنین باز یک واحد دیگری که ۱۰۸ متری است و دو خوابه و پارکینگ،آسانسور دارد و ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد را با  رهن ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ۱۵ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است. 

همچنین یک واحد دیگری در باقرخان با متراژ ۱۰۱ متر در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۳۵۰ میلیونی و اجاره ۲۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در باقرخان به دنبال خانه هستید باز یک واحد با متراژ ۱۰۵ متر که دو اتاق خواب و انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با پول پیش ۸۰۰ میلیون و اجاره ۱۵ میلیون تومانی در باقرخان کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در باقرخان به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه در باقرخان
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
باقرخان ۱۱۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۷۷ ۳۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
باقرخان ۱۵۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
باقرخان ۱۰۸ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۵ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
باقرخان ۱۰۱ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۰ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
باقرخان ۱۰۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱۵،۰۰۰،۰۰۰

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در  باقرخان برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]