اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ اگرچه پسته یک ماده‌ی غذایی سالم است، اما زیاده‌روی در مصرف آن می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. مصرف زیاد پسته ممکن است منجر به شکم درد، یبوست و اسهال شود. علت این موضوع فیبر موجود در آن است. همچنین بعضی از افراد باور دارند که پسته باعث […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ اگرچه پسته یک ماده‌ی غذایی سالم است، اما زیاده‌روی در مصرف آن می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. مصرف زیاد پسته ممکن است منجر به شکم درد، یبوست و اسهال شود. علت این موضوع فیبر موجود در آن است. همچنین بعضی از افراد باور دارند که پسته باعث سنگ کلیه در افراد مستعد می‌شود.

اگر پسته‌ی بوداده را زیاد مصرف کنید، فشار خونتان افزایش پیدا می‌کند. دلیل این موضوع این است که بعضی از انواع پسته‌های بوداده سدیم زیادی دارند. مثل همیشه به شما می‌گوییم حتی اگر یک ماده‌ی غذایی بسیار مغذی است و خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد، باز هم نباید در خوردن آن زیاده‌روی کنید.

بیش از ۹ هزار سال است که انسان‌ها پسته را مصرف می‌کنند. پسته منبع غنی ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و چربی‌های مفید برای قلب است. از جمله خواص پسته برای سلامتی بدن می‌توانیم به کمک به درمان دیابت، افزایش سلامت قلب، بالا بردن سطح استروژن و بهبود سلامت بینایی اشاره کنیم. با وجود اینکه پسته برای بدن بسیار مفید است، نباید در مصرف آن زیاده‌روی کنید. سعی کنید در خوردن تمام مواد غذایی اعتدال را رعایت کنید.

قیمت یک کیلو پسته فندقی شور خندان مبلغ ۵۸۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت یک کیلو پسته اکبر آقایی زعفرانی و شور مبلغ ۱ میلیون توان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت مواد غذایی در بازار به سرویس “مواد غذایی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع پسته
نام محصول مقدار قیمت / تومان
پسته فندقی شور خندان یک کیلوگرم ۵۸۰,۰۰۰
پسته خودمونی خام یک کیلوگرم ۴۴۴,۷۰۰
پسته احمدآقای خام درجه یک یک کیلوگرم ۵۷۰,۷۰۰
پسته خودمونی شور زعفرانی یک کیلوگرم ۴۳۶,۰۰۰
پسته اکبری شور زعفرانی یک کیلوگرم ۱,۰۰۰,۰۰۰
پسته اکبری درجه یک خام یک کیلوگرم ۶۴۰,۰۰۰
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]