اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش اعلام کرده است که این شرکت برنده مناقصه ۳۰ هزار دستگاه کارتخوان ثابت به پرداخت ملت شده است.همچنین شرکت توسعه فن افزار توسن اعلام کرده است که این شرکت با توجه به نامه بانک سپه برنده مناقصه […]

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش اعلام کرده است که این شرکت برنده مناقصه ۳۰ هزار دستگاه کارتخوان ثابت به پرداخت ملت شده است.
همچنین شرکت توسعه فن افزار توسن اعلام کرده است که این شرکت با توجه به نامه بانک سپه برنده مناقصه هزار دستگاه پیشخوان بانکی دیواری شده است.

کدال نگر هفدهم آبان

تاپکیش

برنده مناقصه ۳۰,۰۰۰دستگاه کارتخوان به پرداخت ملت :

طبق نامه واصله از شرکت “به پرداخت ملت” به شماره ۲۴۰۳۸۴۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶،شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در مناقصه عمومی دو مرحله ای تامین ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه پایانه فروشگاهی (POS) برنده تأمین ۳۰,۰۰۰ دستگاه کارتخوان ثابت گردیده است. شایان ذکر است قیمت هر دستگاه به طور تقریبی در تلورانس(۴۵,۸۷۵,۵۰۰ ,۴۲,۱۳۵,۰۰۰) ریال می باشد.به اطلاع سهامداران محترم می رساند به محض انعقاد قرارداد فیمابین، مبلغ قرارداد و آثار سود و زیانی در این سامانه منتشر خواهد شد.

غگلپا

خرید، واگذاری، اخذ، فسخ و تغییرات مجوز فعالیت، امتیاز تجاری یا علائم تجاری :

به موجب این مجوز شرکت در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ در حوزه تولید محصولات پودری WPC ۸۰% و پودر شیر خشک نوزاد در دسته شرکت های دانش بنیان قرار گرفته و میتواند از مزایای تعریف شده در قانون به موجب این مجوز استفاده نماید.

فن افزار

نتیجه شرکت در مناقصه ۱.۰۰۰ دستگاه پیشخوان بانکی :

بدینوسیله به استحضار می رساند با توجه به نامه شماره ۲۰۷۶۶۱۴ مورخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۲ بانک سپه ، شرکت توسعه فن افزار توسن برنده مناقصه ۱.۰۰۰ دستگاه پیشخوان بانکی دیواری(Cashless) گردیده است. لازم به ذکراست دامنه قیمتی برای هر دستگاه با محاسبه ارزش افزوده بین۷۴۴.۶۰۰.۰۰۰ ریال تا ۸۱۹.۸۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

غنوش

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات :

نوع محصول : فروش کنسانتره مرکبات

نرخ قبلی : ۷۳۰,۰۰۰ ریال

نرخ جدید : ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال

نسبت فروش محصول به کل فروش سال گذشته : ۸۶ درصد

دسانکو

افزایش نرخ برخی از محصولات :

احتراما در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دسـتورالعمل افشای اطلاعات به استحضار می رساند نرخ فروش ۵ قلم از محصولات شـرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بسته بندی براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]