شهرستان قرچک ۳۷۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است
شهرستان قرچک ۳۷۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است

فرماندار سابق شهرستان قرچک گفت: مردم مشهد الشهدای شهرستان قرچک ولایت مدار و انقلابی هستند و این شهرستان با تقدیم کردن ۳۷۵ شهید و ۷۰۰ جانباز در این مسیر پیش قدم بوده و همیشه پای کار نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد، فرماندار سابق شهرستان قرچک نیز در این مراسم تکریم و معارفه که در بوستان ولایت برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت‌ها و ترقی در کشور نشات گرفته از رشادت و ایثارگری شهدا و ایثارگران است، باید در فعالیت خود خدا را در نظر بگیریم بی‌شک رضایت مردم رضایت خدا را در بر دارد.

وی افزود: مردم مشهد الشهدای شهرستان قرچک ولایت مدار و انقلابی هستند و این شهرستان با تقدیم کردن ۳۷۵ شهید و ۷۰۰ جانباز در این مسیر پیش قدم بوده و همیشه پای کار نظام است.

فرماندار سابق شهرستان قرچک بیان کرد: در شهرستان پروژه فاضلاب گلشهر از مشکلات مهم این شهرستان بود که با همت مسؤولان شهرستان این پروژه در حال اتمام و در این پروژه ۴ میلیارد هزینه شده است.

مشکلات پروژه سبحان قرچک رفع شده است و تا پایان مهرماه به سرانجام خواهد رسید

فاتحی‌نژاد خاطر نشان کرد: مشکلات پروژه هزار صد واحدی سبحان در شهرستان پیگیری شده با دستور ریاست محترم جمهور که وعده داده بود یک ماهه به سرانجام برسد، متاسفانه این پروژه مشکلات حقوقی داشت، مشکلات این پروژه رفع شده است و تا پایان مهرماه به سرانجام خواهد رسید.

وی در ادامه اظهار داشت: معارضات موجود در شهرستان، دو زیر گذار محمد و ولی آباد را از چرخه خارج کرده بود، مشکلات این دو زیر گذار رفع شده است و دیگر معارضی ندارد و به زودی این پروژه تکمیل شده و در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

حسین فخاری، سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در مراسم معارفه اظهار کرد: شهرستان قرچک جزو چهار شهرستان  پرتراکم استان تهران است، شهرک صنعتی قرچک جزو شهرک‌های پویا و فعال است که باعث حضور نیروهای جوان در شهرستان می‌شود.

وی بیان کرد: مدیران شهرستان باید شبانه‌روزی فعالیت کنند و خود را خادم ملت بدانند، باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم تا در این عرضه موفق باشیم، از همه گروه‌های سیاسی، سازمان‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه و سایر گروه‌ها دعوت می‌کنم که این بنده را یاری دهند تا در شهرستان موفق باشیم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]