تولید فرز و مینی فرز ایرانی در کارخانه بزرگ آروا
تولید فرز و مینی فرز ایرانی در کارخانه بزرگ آروا
آروا به عنوان یک برند معتبر ملی پا را از مرز های ایران فراتر نهاده و هم اکنون در میدان رقابت با برند های مطرح جهانی قرار گرفته است.

ابزار آلات آروا از جمله فرز و مینی فرز نمادی از محصولات کیفی هستند که با رعایت بالاترین حد استاندارد های جهانی در کارخانه ای بزرگ و مجهز، تولید می شوند.

شرکت آروا در بزرگترین کارخانه ساخت ابزارآلات صنعتی و خانگی با بهره مندی از تکنولوژی های روز اقدام به تولید فرز و مینی فرز ایرانی می نماید.

آروا با الگو برداری از شرکت های بزرگ در تمام زمینه ها از جمله طراحی محصول، کنترل کیفیت و تضمین کیفیت، بهره مندی از تکنولوژی های مدرن و تکیه بر دانش فنی و واردات دانش ساخت ابزار توانسته است با کیفیت ترین ابزار ها را متناسب با نیاز مشتریان تولید کند.

تکنولوژی های به کار رفته در فرز ایرانی ساخت آروا

یکی از موارد مهم در تولید ابزارآلات، استفاده از ماشین آلات و امکانات پیشرفته است. شرکت آروا با بهره مندی از تکنولوژی های به رفته در فرز و مینی فرز ایرانی خود توانسته است به جایگاه مهمی در تولیدات با کیفیت و دارای نشان استاندارد دست یابد.

علاوه بر این تکنولوژی ها موارد مهم دیگری نیز در تولید سنگ فرز آروا تاثیر گذار هستند که در ادامه تمام این موارد رو مورد بررسی قرار می دهیم.

تمرکز بر کیفیت منطبق بر مرجع APQP

کیفیت از شعار های اصلی آروا در تولید محصولات متنوع و کاربردی است. در کارخانه ساخت ابزارآلات صنعتی و خانگی، با پیاده سازی استاندارد های جهانی و مرجع APQP آروا به نقطه ای رسیده است که ابزارآلات با کیفیت جهانی در کارخانه آروا تولید می شود.

تعهد به کیفیت از طراحی تا تولید

آروا در تمام مراحل تولید فرز و مینی فرز، از طراحی، تولید تا ارائه محصولات، به این دو امر مهم پایبند است. تعهد به کیفیت و تلاش مداوم برای بهبود آن و نیز کسب حداکثری رضایتمندی مشتری باعث شده ‌است که آروا ابزار موفقیت شناخته شود.

قطعات استاندارد تضمین کیفیت محصولات

با تامین قطعات داخلی از برترین تامین کنندگان جهان و کارخانه های مطرح هم سطح با سوپر برند ها ایستاده ایم و توانسته ایم هم سطح با برند های معتبر انواع فرز و مینی فرز را تولید کنیم که کیفیت جهانی دارد.

قطعات استاندارد تضمین کیفیت محصولات

دستگاه های تزریق پلاستیک

یکی از امکانات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته که در فرآیند تولید مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه های تزریق پلاستیک است.

ماشین آلات تزریق پلاستیک در کارخانه آروا از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه هایی است که با کمک آن بدنه فرز تولید می شود.

دستگاه تست جامع

برای اطمینان از کیفیت فرز و مینی فرز تولید شده در کارخانه آروا و تضمین کیفیت آنها در انتها از دستگاه تست جامع استفاده می شود. با کمک این دستگاه پیشرفته می توان قدرت، توان و دیگر برنامه هایی که نیاز به تست است را انجام داد. این دستگاه اطمینان می دهد که محصول تولید شده در آروا کیفیت و کارایی تضمین شده دارد.

خط تولید آرمیچر

موتور یکی از قسمت های اصلی و مهم در فرز و مینی فرز است که در کارخانه آروا با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید می شود. خط سیم پیچ آرمیچر و بالشتک یکی از امکانات مهم در فرآیند تولید است که با دقیق ترین و حساس ترین تکنولوژی ها ساخته می شود.

خط تولید آرمیچر

ابزار های اندازه گیری

تست دور سنجی، تست دمای محصولات، تست صد در صد محصولات توسط دستگاه تست الکتریکال (دما، ولتاژ، جریان، توان اکتیو ، توان اسمی و توان راکتیو) با کمک ابزارآلات اندازه گیری که از جمله تکنولوژی های پیشرفته کارخانه آروا هستند، کمک به تولیدات با کیفیت تضمین شده می نماید.

جمع بندی

کارخانه آروا در طول سالهای فعالیت و تولید اینورترهای جوشکاری و ابزارهای برقی با رعایت استاندارد های جهانی و پایبندی به کیفیت توانسته است به عنوان برند برتر در صنعت ابزار ایرانی معرفی و شناخته شود شرکت آروا علاوه بر رعایت الزامات استانداردی با واردات دانش و تکنولوژی توانسته است ابزار های متناسب با نیاز مشتریان را تولید نماید.

برای کسب اطلاعات و آشنایی با انواع محصولات آروا می توانید به سایت آروا به آدرس arvatools.com مراجعه نموده و یا برای خرید ابزار مناسب با کار خود، با مراکز فروش محصولات آروا در سراسر کشور در ارتباط باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]