چرا ورق کارخانه اکسین در بین بازاریان محبوب است؟ + راهنمای خرید
چرا ورق کارخانه اکسین در بین بازاریان محبوب است؟ + راهنمای خرید
ورق اکسین اهواز، یکی از محبوب‌ترین انواع برندهای ورق فولادی در بازار است که توسط بسیاری از کارخانه‌ و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع ورق اکسین اهواز، تحت فرایند نورد گرم تولید شده و از نوع ورق سیاه هستند.
فهرست خبر اقتصادی چرا ورق کارخانه اکسین در بین بازاریان محبوب است؟ + راهنمای خرید

کارخانه فولاد اکسین، از جمله برترین کارخانه‌های تولیدکننده مقاطع فولادی در کشور به شمار می‌رود که انواع ورق سیاه را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند. اما منظور از این کیفیت بالا چیست و چگونه می‌توان این ورق‌ها را خریداری کرد؟ در این مقاله، به پاسخ این سوالات و همچنین معرفی انواع ورق اکسین اهواز خواهیم پرداخت.

انواع ورق اکسین اهواز

استعلام قیمت ورق st52 اکسین اهواز و همچنین گرید st37 تحت عنوان ورق سیاه، از سوی بسیاری از صنایع انجام می‌شود که علت آن را کیفیت و محبوبیت بالای این کالا باید دانست. کارخانه اکسین، دو نوع ورق سیاه با مشخصات زیر را تولید و عرضه می‌کند:

ورق st37

اکسین اهواز، ورق سیاه st37 را در ضخامت‌های مختلف و با درصد کربن پایین تولید می‌کند. این ورق با جوش‌پذیری مطلوب، کاربردهای بسیاری در انواع صنایع دارد. برند اکسین را می‌توان یکی از پرطرفدارهای بازار دانست که در صنایع ساختمانی و ساخت انواع پروفیل‌ها و قوطی‌های فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت ورق اکسین st37 با توجه به ویژگی‌هایی که دارد بسیار مناسب است.

ورق st52 اکسین اهواز

اکسین اهواز، در ساخت این ورق از کربن بالاتر نسبت به ورق st37 استفاده کرده و به ترکیب شیمیایی آن نیز دو عنصر سیلیسیم و منگنز می‌افزاید. با وجود این عناصر، مقاومت ورق st52 بالا است و استفاده از آن در ساختمان سازی باعث می‌شود استحکام ساختمان با وزن کمتری از آن نسبت به ورق st37 بالا رود. قیمت ورق اکسین st52 را می‌توانید از وبسایت‌هایی چون فولادینو استعلام بگیرید.

ورق ضد سایش اکسین

کارخانه اکسین اهواز، ورق ضد سایش را نیز در مقاومت سایشی بالا از سختی‌های ۴۰۰ تا ۶۰۰ برینل، تولید و عرضه می‌کند. این ورق نیز همچون دیگر ورق‌های تولیدی این کارخانه، طی فراین نورد گرم تولید شده و به دست مشتریان می‌رسد.

تمامی این ورق‌ها توسط شرکت‌های بازرگانی معتبری چون فولادینو عرضه می‌شوند. جهت استعلام قیمت ورق اکسین نیز می‌توانید به وبسایت فولادینو به نشانی Fooladino.com مراجعه نمایید.

دلایل محبوبیت ورق کارخانه اکسین اهواز

برای درک محبوبیت ورق اکسین، باید با ویژگی‌ها و خواصی که دارد آشنا شوید.

خواص و ویژگی‌ها

ورق st37 اکسین اهواز، ضمن داشتن وزن نسبتا پایین، جوش‌پذیری مناسب، انعطاف‌پذیری بالا، استحکام کششی خوب و قیمت مناسبی دارد. از همین رو، انتخاب بسیاری از صنایع است.

ورق st52 این کارخانه نیز از محصولات پرفروش بازار است که از مزایای آن می‌توان به وزنی تقریبا برابر با ورق st37 و در عین حال مقاومت و استحکام بالاتر از آن اشاره کرد. استحکام پیچشی و خمشی بالا، مقاومت به سختی و سایش، استحکام ضربه‌ای بسیار خوب و قابلیت پرس سرد، ماشین کاری و انعطاف‌پذیری قابل قبول را نیز می‌توان از دیگر دلایل محبوبیت این کالا در میان صنایع دانست.

ورق سیاه اکسین

کاربردهای متعدد

از جمله کاربردهای انواع ورق اکسین اهواز، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • صنایع خودروسازی و قطعات ماشین‌آلات
  • لوله سازی
  • ساختمان سازی
  • ساخت انواع تانک و مخازن ذخیره سازی مشتقات نفتی
  • ساخت گارد ریل
  • کشی‌سازی
  • ساخت انواع پروفیل‌ها و قوطی‌های فولادی برای استفاده در ساختمان و صنعت
  • استفاده در صنایع نفت و گاز

قیمت ورق اکسین در بودجه‌بندی تمامی این صنایع اهمیت دارد.

ابعاد متنوع

انواع ورق سیاه اکسین اهواز، در تنوع بالای ضخامت و سایز تولید می‌شوند. این کارخانه‌، ورق‌های سیاه را در محدوده ضخامت‌های ۸ تا ۱۰۰ میلی‌متر به بازار عرضه می‌کند، هر چند که اغلب ضخامت‌های ۸ تا ۶۰ میلی‌متر را می‌توان در بازار مشاهده کرد. به طور معمول، این ورق‌ها ۶ متر طول و ۲ متر عرض دارند. تنوع ابعادی را می‌توان یکی از دلایل مهم استفاده زیاد از این برند در صنایع دانست.

هر دو ورق را می‌توان به صورت رول و شیت برشی از بازار آهن آلات و مراکز فروش معتبر سراسر کشور تهیه کرد. هر چند، برخی ابعاد تنها به صورت شیت برشی تولید می‌شوند.

قیمت مناسب

یکی از ویژگی‌های ورق‌های مذکور، قیمت ورق اکسین است. این برند با توجه به کیفیت این ورق‌ها، آنها را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌کند.

راهنمای خرید و استعلام قیمت ورق اکسین اهواز

ورق اکسین اهواز در انواع مختلف، قابل تامین از سوی شرکت‌های بازرگانی معتبر است. در میان شرکت‌های بازرگانی مختلف در بازار آهن، فولادینو توسط بسیاری از خریداران توصیه شده است. این بازرگانی بزرگ، با ضمانت تامین کالای اصل و درجه یک از تمامی برندها، در این حوزه فعالیت دارد.

فولادینو، انواع محصولات کارخانه اکسین اهواز از جمله ورق st52 را در تمامی ابعاد و ضخامت‌ها عرضه می‌کند.

راهنمایی ما به شما این است که حتما پیش از خرید، به درستی تعیین کنید که کدام آلیاژ و چه ابعادی مناسب فعالیت صنعتی شما است. در این راستا، پیشنهاد ما به شما این است که از مشاوران و متخصصان فولادینو که سابقه فعالیت طولانی در بازار آهن و صنعت را دارند، کمک بگیرید.

فولادینو همراه شما در قلب بازارآهن

پس از تعیین آلیاژ و ابعاد، قیمت روز آن را استعلام بگیرید. استعلام قیمت ورق st52 و st37 اکسین برای جلوگیری از بروز اشتباه در بودجه‌بندی شما و همچنین خرید در زمان مناسب و ثبات بازار بسیار مهم است. فولادینو، قیمت ورق اکسین را همه روزه در اختیار شما قرار می‌دهد تا با اطمینان، دست به خرید بزنید.

در نهایت، می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این بازرگانی دریافت کنید. خدمات حمل به سراسر کشور با رعایت تمام نکات ایمنی و ضمانت سلامت کالا، خیال شما را آسوده خواهد کرد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۶۲۰۰۲۰۰ با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]