اختلاف سازمان برنامه و صندوق بازنشستگی درباره رتبه بندی معلمان
اختلاف سازمان برنامه و صندوق بازنشستگی درباره رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش می‌گوید رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی انجام شده است، اما مساله ما پرداخت کسور به صندوق بازنشستگی است.

به گزارش نبض بازار، وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان بازنشسته گفت: هنوز بین سازمان برنامه و بودجه و صندوق بازنشستگی در خصوص وجه پرداخت شده به بازنشستگان اختلاف نظری وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه اعتباراتی برای آن پیش بینی نشده بود در قالب هدیه ویژه رئیس جمهور انجام خواهد شد. رتبه بندی بازنشسته‌ها در آموزش و پرورش اعمال شده است. مساله ما پرداخت کسور از طریق سازمان برنامه و بودجه به صندوق بازنشستگی برای صدور احکام بازنشستگی است.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان دهک ۱ تا ۴ سمپاد از سوی دولت انجام می‌شود.

وی افزود: در جلسه هیات دولت مصوب شد هزینه‌های ثبت نام دانش آموزان دهک‌های یک تا چهار که در مدارس سمپاد پذیرفته شوند را دولت پرداخت کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه اعتباراتی برای آن پیش بینی نشده بود در قالب هدیه ویژه رئیس جمهور انجام خواهد شد. رتبه بندی معلمان بازنشسته در آموزش و پرورش اعمال شده است. مساله ما پرداخت کسور از طریق سازمان برنامه و بودجه به صندوق بازنشستگی برای صدور احکام بازنشستگی است.
وی افزود: به طور پیوسته پیگیر موضوع هستیم، چون آموزش و پرورش کار خود را انجام داده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بین سازمان برنامه بودجه و صندوق بازنشستگی در خصوص وجه پرداخت شده اختلاف نظری وجود دارد که قول دادند تا پیش از شروع تحصیلی حل کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]