افراد صاحب تریبون مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند
افراد صاحب تریبون مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

امام جمعه شهرقدس گفت: افرادی که صاحب تریبون هستند مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند، چراکه انتخابات موجب امنیت کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت‌ الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: کسی که بخواهد به حقیقت عبودیت برسد باید بینش و نگاهش با ولی خدا سنخیت داشته باشد و اهل ریا، تکبر و خودنمایی نباشد و خود را از دیگران بالاتر نبیند.  

وی گفت: بعضی افراد وقت خود را صرف پیدا کردن عیب دیگران می‌گذارند و در دنیا دنبال زیاده‌خواهی هستند که این افراد باید تقوا داشته باشند و کسی که تقوا داشته باشد خداوند به او بصیرت می‌دهد و انسان بصیر حق و باطل را می‌شناسد و قدرت فهم و شناخت دارد. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس ضمن یاد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت افزود: اولین مرحله بصیرت سربازی امام زمان (عج) و پیروی از ولی فقیه است و شهدایی مانند سید رضی موسوی در راه مقاومت استقامت داشتند و تقویت یافته امامین انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌ الاسلام محمدی با اشاره به اینکه بسیاری از شخصیت‌های علمی و سیاسی دنیا این مسئله را فهمیده‌اند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مشارکت مردمی را به اوج رسانده است و جوانان انقلابی بسیاری پرورش یافته‌اند که تحریم‌ها و مشکلات مانع شکوفایی آن‌ها نشده است.

وی گفت: امروز پس از نماز جمعه مردم بصیر و انقلابی شهرقدس علیه فتنه‌گری‌ها راهپیمایی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد کسانی که مسئله مقاومت را درست درک نمی‌کنند خودنمایی و عرض اندام کنند. 

امام جمعه شهرقدس با اشاره به میلاد حضرت زهرا(س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: مکتب حضرت فاطمه(س) فرزندان حماسی تربیت کرده که تاریخ‌ساز شده‌اند و خانواده‌ها با الگو گرفتن از حضرت(س) در تربیت فرزندان و محیط خانواده به ایجاد فضای معنوی توجه کنند. 

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: افرادی که صاحب تریبون هستند مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند چراکه انتخابات موجب امنیت کشور است.

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]