این افراد منتظر برخورد و واکنش بازنشستگان تامین اجتماعی باشند!
این افراد منتظر برخورد و واکنش بازنشستگان تامین اجتماعی باشند!

یک فعال صنف بازنشستگان کارگری گفت: این افراد قطعا باید منتظر برخورد و واکنش جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی باشد و خودکرده را تدبیر نیست!

به گزارش نبض بازار،محمد اسدی،فعال صنف بازنشستگان کارگری درباره ماجراهای مربوط به بانک رفاه و سود بانک رفاه گفت:هر دستی که بخواهد در داخل جیب بیت المال تامین اجتماعی برود، قطعا باید منتظر برخورد و واکنش جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی باشد و خودکرده را تدبیر نیست!

عضو عالی کانون بازنشستگان در ادامه گفت: ما درباره خود بانک رفاه و سود بانک رفاه از شورای عالی امنیت ملی پیگیری‌هایی کردیم که امیدواریم به همراه پیگیری‌های حقوقی نتیجه بدهد و بازنشستگان تامین اجتماعی به حق خود برسند.

اسدی درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: برای آنکه فاصله متوسط بگیران فاصله خود را در زمان برقراری مستمری با حداقل بگیران حفظ کنند، متناسب سازی انجام می‌شود که ۷۵ درصد آن برای سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ پرداخت شد و ۲۵ درصد آن مانده که در احکام بازنشستگان نیز آمده اما پرداخت نشده است.

این عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: ما در حال تعامل با مجلس هستیم تا دولت مکلف شود حقوق بازنشستگان را به اندازه تورم افزایش دهد تا هرساله نیازمند متناسب سازی حقوق بازنشستگان نباشیم.

وی با اشاره به موضوع شرکت یک عضو از بازنشستگان به اعضای کارگری شورای عالی کار گفت: باتوجه به تاثیر حقوق کارگران بر حقوق بازنشستگان به نظر می‌رسد ما باید یک کرسی رای در شورا داشته باشیم و به مجلسی‌ها در چهارچوب پیشنهاد گفتیم که ما نیز مانند کارگران و کارفرمایان حداقل یک نماینده داشته باشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]