آخرین قیمت گوسفند و گوساله در بازار امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
آخرین قیمت گوسفند و گوساله در بازار امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

قیمت دام زنده در میادین روز اعلام شد. جدیدترین قیمت گوسفند و گوساله در تهران و شهرستان‌ها را میتوانید در این خبر مشاهده نمایید. بر این اساس قیمت گوسفند در کشتار بازار تهران بین ۲,۸۵۰,۰۰۰ ریال تا ۲,۹۷,۰۰۰ ریال متغیر است.

به گزارش نبض بازار،دراین خبرقیمت روز گوسفند و گوساله را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. امروزبه طور کلی میانگین قیمت گوسفند زنده و گوساله در بازار به ترتیب در حدود ۲,۷۵۰,۲۱۰ ریال و ۲,۲۵۰,۰۰۰ ریال در حال فروش میباشد.
قیمت گوسفند امروز در تهران و دیگر استان های کشور
استان/نام محصول
گوسفند
گوساله
حداقل قیمت(ریال)
حداکثرقیمت(ریال)
حداقل قیمت(ریال)
حداکثرقیمت(ریال)
تهران
۲,۸۵۰,۰۰۰
۲,۹۷,۰۰۰
۲,۰۵۰,۰۰۰
۲,۲۵۰,۰۰۰
اصفهان
۲,۳۵۰,۰۰۰
۲,۷۰۰,۰۰۰
۱,۳۰۰,۰۰۰
۱,۹۷۰,۰۰۰
خراسان رضوی
۲,۴۱۴,۰۰۰
۲,۵۰۰,۰۰۰
۱,۷۰۰,۰۰۰
۱,۹۸۰۰,۰۰۰
فارس
۲,۲۰۰,۰۰۰
۲,۴۰۰,۰۰۰
۱,۹۰۰,۰۰۰
۱,۹۵۰,۰۰۰
همدان
۲,۴۵۰,۰۰۰
۲,۵۵۰,۰۰۰
۲,۰۰۰,۰۰۰
۲,۱۵۰,۰۰۰
قم
۲,۸۵۰,۰۰۰
۲,۹۱۰,۰۰۰
۲,۲۱۰,۰۰۰
۲,۲۳۷,۵۰۰
مرکزي
۲,۲۴۰,۰۰۰
۲,۲۶۰,۰۰۰
۲,۱۰۰,۰۰۰
۲,۱۲۵,۰۰۰
چهارمحال بختياري
۲,۲۰۰,۰۰۰
۲,۵۰۰,۰۰۰
۱,۷۵۰,۰۰۰
۱,۸۵۰,۰۰۰
قیمت بازار دام به دلایل مختلف روزانه تغییر می کند و تحت تاثیر عوامل مختلف نوسانات زیادی را تجربه می کند. قیمت امروز دام ممکن است با آنچه روز گذشته منتشر شده بود کاملا متفاوت باشد. عوامل زیادی در تعیین قیمت روز دام موثر است.
نوسانات قیمت ارز یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت دام زنده میباشد و از سوی دیگر، امروز شاهد هستیم که قیمت دلار تاثیرات خود را بر روی تمامی مشاغل می گذارد.دام زنده و گوسفند زنده و گوساله نیز از این موضوع مستثنی نیست و طبیعتا با افزایش ارز هزینه نگهداری و علوفه دام و همچنین حقوق کارگران نیز افزایش می یابد. پس در نتیجه قیمت آن نیز با رشد ارز افزایش می یابد.
قیمت گوسفند زنده امروزه در درجه اول با توجه به وزن آن محاسبه می شود. با افزایش وزن، به طور طبیعی هزینه آن افزایش می یابد. البته وزن تنها یکی از معیارها در محاسبه قیمت گوسفند است.عرضه و تقاضای گوشت قرمز در حال حاضر همپوشانی دارند و تولید داخلی نیاز حال بازار را تامین می کند.
 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]