رقم نهایی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه مشخص شد
رقم نهایی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه مشخص شد

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور تلاش می‌شود که این افزایش ۲۰ درصد با حقوق فروردین ماه برای بازنشستگان پرداخت شود.

به گزارش نبض بازار، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که پس از ابلاغ آئین‌نامه و دستورالعمل اجرایی مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری، تطبیق حقوق بازنشستگان با تاریخ اجرای قانون مربوطه، اعمال و احکام مربوطه نیز صادر خواهد شد.
رضا فیضی نژاد اعلام کرد: در اجرای تصویب نامه شماره ۳۰۳۴ مورخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ هیأت وزیران، برای یک میلیون و ۷۳۵ هزار نفر بازنشسته، و موظفان تحت پوشش این صندوق، احکام حقوق با ضریب ۲۰ درصد صادر شده است.
وی ادامه داد: تصویر احکام حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان در سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و منتشر می‌شود که از روز سه شنبه ۲۱ فرودین ماه قابل مشاهده خواهد بود.با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور تلاش می‌شود که این افزایش ۲۰ درصد با حقوق فروردین ماه برای بازنشستگان پرداخت شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم اجرای بند «یک» الحاقی ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه توسط صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: لازمه اجرای متناسب سازی، به‌خصوص ماده ۲۹ قانون برنامه، «تهیه آئین نامه و تعیین ساز و کار اجرایی آن توسط سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه» و ابلاغ آن به صندوق بازنشستگی کشوری است.
وی یادآور شد: تهیه و تدوین پیش نویس آئین نامه مربوط به اجرای متناسب سازی در برنامه هفتم توسعه، با محوریت سازمان اداری استخدامی و مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط در مرحله ویرایش نهایی است.
منبع: خبرانلاین
 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]