مار غول‌پیکری که در فروشگاه مردم را حسابی ترساند! + عکس
مار غول‌پیکری که در فروشگاه مردم را حسابی ترساند! + عکس

چندی پیش خریداران فروشگاهی در ماساچوست آمریکا با پلیس تماس گرفته و گزارش وجود یک مار بوآ در فروشگاه را دادند. این مار موجب نگرانی افراد بسیاری شده بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛  چندی پیش خریداران فروشگاهی در ماساچوست آمریکا با پلیس تماس گرفته و گزارش وجود یک مار بوآ در فروشگاه را دادند. این مار موجب نگرانی افراد بسیاری شده بود.

دپارتمان پلیس شهر لکسینگتون در ایالت ماساچوست پیام هشداری به اهالی این شهر مبنی بر وجود مار بوآی سرگردان در فروشگاهی واقع در مرکز شهر ارسال کرد. اما بعد از بررسی‌های پلیس، مشخص شد این مار، حیوان خانگی بوده و صاحبش آن را با خود به فروشگاه آورده بود و برخی از خریداران به‌اشتباه فکر کردند که مار آزادانه می‌چرخد.

مار بوآ

درواقع صاحب مار بوآ، حیوان خانگی خود را به مردم نشان می‌داد و آن را روی زمین می‌گذاشت تا هر کس می‌خواهد بتواند از آن عکس بگیرد. به همین دلیل برخی از خریداران تصور کردند، مار بدون صاحب است و از دیدن آن وحشت کردند.

از طرفی، جوانانی که از این مار عکس گرفته بودند، تصاویر آن را در شبکه‌های اجتماعی قرار دادند و موجب نگرانی والدین شدند و این ترس و نگرانی با دریافت پیام هشدار پلیس هم بیشتر شد.

پلیس لکسینگتون بعد از پی بردن به موضوع اصلی، به مردم شهر اطمینان داد که این مار در اسارت است و خطری آنها را تهدید نمی‌کند.

منبع:

خبرآنلاین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]