هشدار یک نماینده مجلس درباره ایجاد افغانستان دوم در خاک ایران
هشدار یک نماینده مجلس درباره ایجاد افغانستان دوم در خاک ایران

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: با چه مجوزی برای اتباع خارجی حق تملک املاک و اموال ایرانی را صادر می‌کنید اسم این مهاجرت نیست بلکه تغییر در بافت جمعیتی کشور و ایجاد افغانستان دوم در خاک جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز ( سه شنبه ۳ مهرماه) مجلس،گفت: هفته دفاع مقدس را به قهرمانان جبهه حق علیه باطل و حضور فرماندهی معظم کل قوا، امیران، سرداران، افسران، سربازان و درجه داران عزیز نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا و بسیج دلاور و قهرمان تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: نفرین و لعنت علنی بر سردمداران رژیم جعلی و کودککش و جنایتکار، ضد بشری و صهیونیست اسرائیل که در روزهای گذشته با شهادت بیش از ۴۰۰ نفر از مردم بی‌گناه لبنان لکه سیاهی را بر کارنامه خود اضافه کردند.

این نماینده مردم در مجلس افزود: به خانواده‌ جانباختگان کارگران معدن زغال سنگ طبس که بر اثر انفجار و ندانم کاری برخی از مسئولین در وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولین استانی پدران و برادران خود را از دست دادند تسلیت عرض می‌کنم. از مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقاضا دارم موضوع را بررسی و با عوامل خاطی در هر مقام و مسئولیتی برخورد قضایی شود.

وی عنوان کرد: با چه حق و حقوقی به ۱۷ میلیون نفر افغانی اجازه رسوب و ماندگاری در کشور و استفاده از یارانه مردم ایران داده شده است. در قانون اجازه ازدواج اتباع خارجی با بانوی ایرانی منع شده با چه منطقی با کلمه ازدواج شرعی قصد دارید آن را قانونی کنید، با چه مجوزی برای اتباع خارجی حق تملک املاک و اموال ایرانی را صادر می‌کنید اسم این مهاجرت نیست بلکه تغییر در بافت جمعیتی کشور و ایجاد افغانستان دوم در خاک جمهوری اسلامی ایران است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]