درگیری گروهی در محله حکیمیه / ۲ نفر بازداشت شدند
درگیری گروهی در محله حکیمیه / ۲ نفر بازداشت شدند

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پایان درگیری دسته جمعی در محله حکیمیه تهران و دستگیری عاملان اصلی این درگیری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ اردشیر نادری؛ سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: روز گذشته به دنبال اعلام درگیری دسته‌جمعی در محله حکیمیه تهران و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم، سریعاً عملیات کلانتری ۱۴۶ پلیس پیشگیری تهران در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی شرور با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری هستند، افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و سعی در برقراری نظم عمومی داشتند که متاسفانه این افراد توجهی به دستورهای پلیسی نمی‌کردند که ماموران با شگرد‌های پلیسی متهمان را خلع سلاح و دستگیر کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران افزود: در این عملیات پلیسی دو نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر و ۲ قبضه سلاح سرد کشف و متهمان ۳۲ و ۳۴ ساله را برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

نادری با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]