به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نورنیوز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در سخنرانی خود نشست بین‌المللی کمربند و جاده در چین، گفت: چین، روسیه و اکثر کشورهای جامعه جهانی خواستار همکاری سودمند برای دستیابی به توسعه اقتصادی، شرایط اجتماعی مناسب و احترام به تفاوت‌های فرهنگی و حقوقی منحصر به فرد کشورهای جهان هستند. پوتین […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نورنیوز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در سخنرانی خود نشست بین‌المللی کمربند و جاده در چین، گفت: چین، روسیه و اکثر کشورهای جامعه جهانی خواستار همکاری سودمند برای دستیابی به توسعه اقتصادی، شرایط اجتماعی مناسب و احترام به تفاوت‌های فرهنگی و حقوقی منحصر به فرد کشورهای جهان هستند.

پوتین با اشاره به ابتکار کمربند و جاده چین، تاکید کرد که این ابتکار با اهداف روسیه در جهت ایجاد فضای فراگیر در منطقه اوراسیا هم‌راستا است.
رئیس‌جمهور روسیه با تاکید بر اینکه روسیه و چین برای توسعه موازی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ابتکار کمربند و جاده به توافق رسیده‌اند، افزود: در همینجا از همه کشورهای علاقه‌مند به مشارکت در توسعه، ساخت و بهره برداری از راه‌های دریایی شمال دعوت می‌کنم در این طرح مشارکت داشته باشند.

او گفت: ابعاد جهانی ابتکار چین در این طرح موجب شده بود که  کسی انتظار موفقیت این طرح را نداشته باشد اما دوستان ما در چین امروز شاهد موفقیت این طرح هستند. 

به گفته پوتین، این طرح به ایجاد راهکاری فراگیر و موثر برای حل چالش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی می‌انجامد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]