به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به روزنامه تایمز اسرائیل گفت: ما به دنبال جنگ‌های بزرگ نیستیم؛ اما خود را برای هر تهدیدی از سوی ایران و خصوصاً حزب‌الله لبنان آماده می‌کنیم. او همچنین گفت که سندی مبنی بر نقش هماهنگی ایران دقیقاً در روز حمله به اسرائیل، […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به روزنامه تایمز اسرائیل گفت: ما به دنبال جنگ‌های بزرگ نیستیم؛ اما خود را برای هر تهدیدی از سوی ایران و خصوصاً حزب‌الله لبنان آماده می‌کنیم.

او همچنین گفت که سندی مبنی بر نقش هماهنگی ایران دقیقاً در روز حمله به اسرائیل، یعنی در هفتم اکتبر در دست ندارد؛ اما ادعا کرد: آن‌ها از ایده کلی (حمله) خبر داشتند.

این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان پیش‌تر در مصاحبه با سی. ان. ان گفت تهران نمی‌خواهد مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین دیگر نقاط خاورمیانه را هم درگیر کند.

این اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که با آغاز بیست‌وچهارمین روز جنگ در نوار غزه، بمباران‌های رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف این منطقه ادامه داشته و امروز مناطق پیرامون بیمارستان الشفاء هدف بمباران صهیونیست‌ها قرار گرفت. همچنین راه‌های ارتباطی با غزه دوباره قطع شده و آژیرهای خطر در غلاف غزه به صدا درآمده است. ارتش اشغالگر اطراف بیمارستان القدس و میدان الدحدوح در منطقه تل‌الهوای این شهر را هم بمباران کرد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: تعداد شهدای غزه به ۸۳۰۶ تن افزایش یافت که از این میان ۳۴۵۷ تن کودک و ۲۱۳۶ تن زن هستند.

حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات – که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته – قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]