به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه، اول نوامبر از استقرار کشتی‌های نظامی  خود در دریای سرخ به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای «تقویت اقدامات دفاعی در این منطقه» خبر داد. طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، ارتش رژیم اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس ارزیابی وضعیت و در چارچوب […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه، اول نوامبر از استقرار کشتی‌های نظامی  خود در دریای سرخ به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای «تقویت اقدامات دفاعی در این منطقه» خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، ارتش رژیم اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس ارزیابی وضعیت و در چارچوب تقویت تلاش‌های دفاعی در منطقه، روز گذشته (سه‌شنبه) ناوهای متعلق به نیروی دریایی اسرائیل وارد منطقه دریای سرخ شدند.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر روز گذشته گزارش داد: یک پهپاد بر فراز آسمان «ایلات» رصد شده که موجب فعال شدن پدافند هوایی ارتش شد؛ دقایقی بعد یک پهپاد انتحاری را که احتمالا از یمن ارسال شده، پیش از رسیدن به ایلات، سرنگون کردیم.

رسانه‌های عبری در این باره اعلام کرده بودند: این پهپاد که از جانب دریای سرخ آمده، در ایلات واقع در جنوبی‌ترین منطقه اسرائیل رهگیری و بر فراز دریای سرخ و در خارج از آسمان ایلات ساقط شده است.

سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن ساعاتی بعد پرتاب چند فروند موشک بالستیک و پهپاد از یمن به مواضع اسرائیلی را تایید کرد.

پایگاه اینترنتی شبکه «العربیه» دیروز در گزارشی نوشت: ارتش اسرائیل امروز برای اولین بار از زمان آغاز جنگ، از سامانه پدافند هوایی «آرو» برای رهگیری موشکی که از منطقه دریای سرخ پرتاب شده بود، استفاده کرد؛ این یکی از کارآمدترین سامانه‌های دفاعی در جهان است. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]