به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز خودروهای مزدا در ۱۲ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد که بر این اساس مزدا ۳ جدید در یک هفته اخیر ۱۵۰ میلیون تومان گران شده است. قیمت مزدا ۳ جدید امروز قیمت مزدا ۳ جدید مونتاژ مدل ۱۳۹۸ صفر در بازار امروز ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است این […]

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز خودروهای مزدا در ۱۲ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد که بر این اساس مزدا ۳ جدید در یک هفته اخیر ۱۵۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت مزدا ۳ جدید امروز

قیمت مزدا ۳ جدید مونتاژ مدل ۱۳۹۸ صفر در بازار امروز ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است این خودرو در یک هفته ۱۵۰ میلیون تومان گران شده است . قیمت مزدا ۳ هفته گذشته ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بود. 

قیمت مزدا کارکرده امروز 

قیمت مزدا ۳ جدید کارکرده مدل ۱۳۹۰ در بازار ۹۷۵ میلیون تومان است این خودرو ۲۱۵ هزار کیلومتر کارکرد دارد. مزدا ۳ مونتاژی کارکرده مدل ۱۳۸۶ حدود ۶۱۰ میلیون تومان است با این قیمت می توان به سراغ خودروهای مثل شاهین صفر یا تارا اتوماتیک ۲-۳ سال کارکرد رفت.

مزدا ۲ هاچ بک کارکرده مدل ۱۳۹۰ وارداتی در بازار ۶۷۰ میلیون تومان است این خودرو ۱۵۴ هزار کیلومتر کارکرد دارد مدل های مشابه برای خرید با این قیمت پژو ۲۰۷ صفر دنده ای است یا برای خرید خودروی دنده اتوماتیک باید به سراغ خودروهای لیفان و برلیانس بروید.

قیمت ماشین مزدا ۳ هاچ بک کارکرده هم در بازار ۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان است. 

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو مزدا به دست خواهید آورد.

قیمت بازار انواع خودرو مزدا 
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
مزدا ۳ جدید صندوق دار مونتاژ ۲۰ لیتر تیپ ۴ ۱۳۹۸ | گروه اسفند صفر  ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۲ هاچ بک ۱۳۹۰ ۱۵۴,۰۰۰  ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳ جدید هاچ بک (مونتاژ) ۱۳۹۱ ۱۶۵,۰۰۰  ۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳۲۳ ۱۳۸۰ ۴۰۷,۰۰۰   ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳ جدید صندوق دار (مونتاژ) ۱۳۹۰ ۲۱۵,۰۰۰  ۹۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳ (مونتاژ) ۱۳۸۶ ۲۲۶,۰۰۰  ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]