به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت درباره تصادف فوتی بامداد امروز اظهار داشت: در ساعت ۰۳:۴۵ صبح امروز در محدوده موقعیت حکیم به شرق _ پردیسان، یک دستگاه سواری رنو ال نود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با گاردهای مسیر برخورد می‌کند. […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت درباره تصادف فوتی بامداد امروز اظهار داشت: در ساعت ۰۳:۴۵ صبح امروز در محدوده موقعیت حکیم به شرق _ پردیسان، یک دستگاه سواری رنو ال نود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با گاردهای مسیر برخورد می‌کند.

وی افزود: پس از این برخورد شدید سواری رنو واژگون شد که متأسفانه راننده آن در دم فوت و یک نفر سرنشین دیگر نیز مصدوم می‌شود که وی توسط تیم اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده می‌شود.

وی بیان داشت: نکته قابل تأمل این تصادف این است که پلیس بارها در خصوص رعایت سرعت‌های مجاز در معابر خلوت و مخصوصاً تاریکی هوا هشدارهای لازم را به رانندگان داده است. اما باز هم مشاهده می‌شود که برخی با سرعت‌های بالا دیگر نمی‌توانند خودروی خود را کنترل کنند و این گونه حوادث را رقم می‌زنند.

سرهنگ جوانبخت افزود: اگر سرعت این خودرو کمتر و از نوع سرعت مقرره بود راننده می‌توانست حداقل به موقع ترمز و از این حادثه جلوگیری کند. یکی از مؤلفه‌های رانندگی رعایت سرعت‌ها است تا راننده بتواند در صورت بروز هر حادثه خودروی خود را کنترل و آن را متوقف کند.

وی گفت: اگر سرعت خودروی شما از حد مجاز و اطمینان بخش خارج شود دیگر کنترلی بر قسمت‌های مختلف خودرو مانند ترمزها و… نخواهید داشت و برخورد با موانع، جداول و دیگر خودروها در این حالت متصور است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان به ویژه جوانان خواست در معابر خلوت و بزرگراه‌ها سرعت مقرره و مطمئنه را رعایت کرده و این معابر آنان را برای سرعت‌های بالا وسوسه نکند چرا که امتحان کردن سرعت و سبقت‌های بالا برای یک بار نیز، چیزی به غیر از پشیمانی و مصدومیت و حوادث جبران ناپذیر در پی نخواهد داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]