اقتصادآنلاین – مریم علیایی؛ پاسداران تهران در شمال شرقی تهران قرار گرفته. خیابان اصلی این منطقه خیابان پاسداران است که در گذشته به خیابان سلطنت آباد مشهور بوده است. خیابان پاسداران تهران مرز منطقه‌ی ۳ و منطقه‌ی ۴ شهرداری تهران رو تشکیل میده که در ادامه وارد منطقه‌ی ۱ میشه و به میدان نیاوران ختم میشه. اگر […]

اقتصادآنلاین – مریم علیایی؛ پاسداران تهران در شمال شرقی تهران قرار گرفته. خیابان اصلی این منطقه خیابان پاسداران است که در گذشته به خیابان سلطنت آباد مشهور بوده است. خیابان پاسداران تهران مرز منطقه‌ی ۳ و منطقه‌ی ۴ شهرداری تهران رو تشکیل میده که در ادامه وارد منطقه‌ی ۱ میشه و به میدان نیاوران ختم میشه. اگر به دنبال واحد دو خوابه با رهن کامل در پاسداران هستید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاراه واحد دو خوابه در پاسداران دارید یک واحد با متراژ ۱۳۰ متر که دارای تمام امکانات است را با مبلغی بالغ‌ بر ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان رهن کنید. 

واحد دیگر با متراژ ۱۰۵ متر که دو خوابه است و آسانسور،انباری،پارکینگ و ۱۸ ساله است را در پاسداران با ودیعه ۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین واحد دیگر ۱۴  ساله با متراژ ۱۱۲ متر که دارای دو اتاق خواب،انباری و پارکینگ،آسانسور است در پاسداران این واحد را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر واحد ۱۲۲ متری مد نظر دارید، باز واحدی دیگری که نوساز است و دو اتاق خواب دارد باید ۲ میلیارد تومان برای این واحد در پاسداران پرداخت کنید.

اگر واحدی کوچکتر می‌خواهید باز واحدی که ۸۵ متر است و ۲ اتاق خواب دارد را می‌توانید با رهن کامل ۱ میلیاردو  ۵۰۰ میلیون تومان در پاسداران برای اجاره آگهی شده است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد دو خوابه در مناطق پاسداران و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت،منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن کامل خانه دو خوابه در پاسداران به دست می آورید.

رهن کامل خانه دو خوابه در پاسداران
محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان)
پاسداران ۱۳۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۹ ۱،۹۵۰،۰۰۰،۰۰۰
پاسداران ۱۰۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۸۴ ۱،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰
پاسداران ۱۱۲ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۸۸ ۱٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پاسداران ۱۲۲ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پاسداران ۱۱۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پاسداران ۱۳۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱،۴۷۵،۰۰۰،۰۰۰
پاسداران ۱۲۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۱،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
پاسداران ۸۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۱،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
پاسداران ۱۱۴ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰
پاسداران ۱۳۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پاسداران ۱۱۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۳ ۱،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
پاسداران ۱۰۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۸۴ ۱،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در پاسداران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]